Wie wil er mee naar Ladakh (Noord India) in juli 2011?

In juli zou ik heel graag naar Ladakh willen. Heb altijd al een keer naar India/Nepal gewild maar begreep dat het daar in de zomer erg warm (heet!) en nat (moesson) is. Ladakh echter, is, mede door de hoogte, een stuk koeler en juist goed te bereizen in juli/augustus.

Hoewel ik al best wat reiservaring heb (Zuid Amerika, Zuidoost Azië, Afrika) en ook veel alleen heb gereisd, denk ik nu toch aan een groepsreis. Puur omdat het me fijn lijkt om voor een korte vakantie (max 3 weken) niet alles meer te hoeven regelen, zoals vervoer en hostel.

Shoestring biedt een leuke, betaalbare reis aan naar Ladakh. Zie http://shoestring.nl/azie/india/india-ladakh

Het liefst ga ik 17 juli mee met de singlereis. Maar helaas heeft nog niemand voor geboekt. Wie wil mee?! Lijkt me leuk als er ook wat leeftijdsgenoten meegaan. Ik ben zelf 34.

Mocht je interesse hebben, laat het even weten, dan kunnen we kijken of we ons tegelijk opgeven. Volgens mij gaat de reis al door met 4 boekingen.

Groetjes Femke

Hoi Femke,

Zelf ga ik de hele maand juli naar het noorden van India en wil naast Himachal Pradesh ook graag naar Ladakh. Mocht je toch zin hebben om te backpacken (ben 2 x eerder geweest in India met groepsreizen, nu maar eens alleen) en een stukje samen te reizen, dan laat maar weten :slight_smile:

Succes met het puzzelen en bekijken :slight_smile:

Groet, Annelies (32)

Hoi Femke,

Ik zou met de auto naar Leh Ladakh in Juli maar reis terug naar Nederland. Als er eventueel vragen zijn, dan kan ik je misschien helpen.

Groetjes Yogesh

Ha Femke, ik denk erover in juli alleen in India te reizen en dub nog over zuid/noord. Ben inderdaad ook de Shoestring reis in Ladakh tegengekomen. Twijfel of dat iets voor me is, gewend als ik ben alleen te reizen. Ben jij inderdaad in Ladakh beland afgelopen jaar? Alleen of met Shoestring? Heel benieuwd naar je uiteindelijke keuze en ervaringen.
Groet! Pauline (31)