Hoi Allemaal
op de onderstaande niet commerciele site kan je de laatste updates zien in Peru en de laatste nieuwsjes over al dan niet opengaan van incatrail en Machu Picchu
Hoi Allemaal
op de onderstaande niet commerciele site kan je de laatste updates zien in Peru en de laatste nieuwsjes over al dan niet opengaan van incatrail en Machu Picchu
bedankt jan67 !
hallo,
ik heb gisteren even contact gehad met Marianne van pantiacolla en zij vertelde volgende:
Zover er tot nu toe aan informatie wordt vrijgegeven over Machu Picchu, zal die vanaf 29 maart weer bereikbaar zijn en zullen ook de ruines weer opengaan. Dit zal niet zijn via de treinroute die tot nu toe gebruikt werd, want die route neemt nog veel meer tijd om op te knappen. De andere route is via de weg naar Santa Teresa, daar de loopbrug overlopen, dan een andere bus naar de Hidroelectrica en van daar met de trein zo’n 45 minuten naar Aguas Calientes, en dan is de rest hetzelfde als het al was. Volgens mij is die datum van 29 maart wel al zeker, en kan eigenlijk alleen maar vervroegd worden, als hun dat zou lukken. Wat betreft de Inka Trail, die kan ook niet gelopen worden tot 29 maart, want de ruines zijn gesloten tot die datum. Voor juli verwacht ik geen nekel probleem, dan is denk ik zelfs de oorsronkelijkie route al weer hersteld.
er is echt geen weg naartoe. Vind ik ook erg raar, maar heeft te maken met het monopoli van de trein maatschappij…
misschien vinden sommigen dit wel interessant. ik vermoedt dat er wel een paar zijn die de kat nog uit de boom kijken
grz
bedankt Novidus
groeten
fbc