Laatste Lonely Planet Central America

7e editie, Oktober 2010. In prima staat. 12 euro.

Hoi Rob,
We zijn van plan om in januari naar costa rica te gaan. We zijn misschien van plan om ook nog even te kijken in panama. Voegt zo’n brede LP wat toe? Of blijft er per land wel heel weinig info over?

Groetjes!

Hallo,

De Lonely Planet reisgids heeft gemiddeld 125 pagina’s per land. En daar staat nog behoorlijk wat informatie in! Naar mijn mening heb je het geld van het boek zo terug verdiend omdat er veel goede tips en goedkope hostels in staan. Laat maar weten of ik het boek voor jullie moet reserveren.

Groet,
Rob

Hoi rob,
Wij willen de lonely planeet graag hebben!
waar kom je vandaan? Dan kunnen we kijken of ie opgestuurd moet worden of niet.
Groeten Rosa

Sent from my GT-S5830i using Wereldwijzer

Hoi,

Je mag de Lonely Planet komen halen in Uithoorn (bij Aalsmeer) of Haarlem. Dan kost het boek 12 euro. Als ik hem op moet sturen kost het boek plus verzending samen 16 euro. Als je voor verzending kiest, gelieve de 16 euro over te maken op Remmers te Haarlem. Mail me dan even dat het geld is overgemaakt en noteer even uw adres.voor het maken van een afspraak. Dat mag ook vandaag (zondag). Ik hoor of lees het wel.

Groet,
Rob Remmers

Hoi Rob,
Woensdag middag rond drie uur zou mijn vriend het boek op kunnen halen, hij woont in haarlem. Komt dat uit?

Ik ben donderdag of zaterdag in Haarlem. Laat anders even hier je telefoonnummer achter of stuur me een sms zodat ik uw nummer heb dan laat ik het wel even weten wanneer en waar de overdracht kan plaatsvinden.

Ik heb gesmst, maar voor de zekerheid mijn
Groeten

Ik ben morgen en donderdag in Haarlem. Als u een tijd weet bel of sms me dan even dan spreken we wat af. Mijn nummer is nogmaals:

Groet,
Rob

Beste wereldwijzer vrienden,
Contact gegevens kan men best uitwisselen via een pm berichtje !

Misschien is het ook wel raadzaam om de bankgegevens van Rob te verwijderen…

Heren, hoe kan ik de mailtjes verwijderen? Het boek is inmiddels verkocht. Dank daarvoor.

Het item is ondertussen al verkocht,dus sluiten we het onderwerp !
klik