La Palma wandelen

Heey,

Ik ben op zoek naar een toffe reisgenoot die net als mij een beetje gek is, die graag nieuwe dingen uitprobeert, die bruist van het leven en de uitdagingen opzoekt.

Nu kwam ik via via in aanraking met websites over wandelroutes in La Palma ( Dit is het groenste Canarische eiland. Uitstekende wandeltochten door tropische bossen, over vulkanen, langs immense kraterwanden en langs rustige dorpjes).

Lijkt me heerlijk! Ik ben niet iemand die super sportief is, maar zeker wel houdt van een stevige wandeling, met de nodige relaxiviteit (als het te zwaar wordt zijn er altijd nog oplossingen denk ik dan :biggrin: ( kamperen of liften ).

Iemand meer interesse? Ik ben een vrouw van 27 en woon in België.

Klinkt erg gaaf, helaas heb ik al 2 reizen gepland dit jaar…maar ik hou me graag aanbevolen voor de toekomst!

1 like

Hey Lotter klinkt leuk. Heb je hier meer info over? Zou best wel met je mee willen gaan.

Zelf ook 27 jaartjes jong, woonachtig in Nederland.

1 like

Ja tuurlijk. arshana ram op Facebook. En zoek inderdaad iemand die houdt van avontuur maar niet zo een feestbeessie is.

En volgens mij is je privepostvak een beetje vol. Kon niet privereplyen.

Je had gelijk, inbox vol. Ik voeg je meteen toe!

Hey Lotter, klinkt inderdaad leuk!
Ikzelf plan ook een trip naar La Palma: wandelingen in de bossen, langs de vulkaan, snorkelen, …
Welke periode plan je te gaan? Ikzelf nog deze maand indien mogelijk.
Ohja, ben 28 jaar en uit België.