La Marche vakantie

Hallo

Ik dacht er aan om deze zomer met mijn familie naar het voor toeristen relatief onbekende Le Marche (zuiden van adriatische kust) te gaan, afgaande op wat ik daarover gelezen heb. Ik vraag me alleen af of het daar niet TE a-toeristisch is in de zin van niks te doen in de dorpjes (sirolo bijvoorbeeld) en chagrijnige italianen die geen toerisme gewend zijn.

En ik heb ooit van mensen gehoord dat ze zo’n last hadden van de muggen aan de adriatische kust.

Heeft iemand ervaringen met Le Marche en kan die mij wat meer vertellen?
bvd

Hallo, wij wonen zelf al 7 jaar in de Marche en de mensen zijn hier absoluut niet chagrijnig, integendeel , heel gastvrij en blij met elke toerist. Meer info over de Marche kun je vinden op www.turismo.marche.it, of op http://lemarche.pimpstart.nl/ of op onze eigen website www.lagirandola.eu.
Veel succes. Isabelle

Beste Isabella,
we lezen dat je al 7 jaar in Le marche woont, graag zouden wij in contact komen met mensen die daar wonen. wij zouden zelf namelijk ook graag die kant op verhuizen.
mocht je tijd of zin hebben neem even contact met ons op.

saluti Marcel.

Hallo
Wij wonen ook sinds een paar jaar in Le Marche. En precies zoals Isabella zegt, de mensen zijn hier nog errrrg vriendelijk richting iedereen!
Verder kennen wij iemand die een makelaar assisteert, die kan je heel erg veel vertellen. Als je interesse hebt, laat het maar even horen.

Nog wat sites waar je info kan vinden, en onze site:
www.provincia.ancona.it
www.regione.marche.it
www.le-marche.com

www.rosanelpozzo.com

groetjes Germa

En het beste wat ik je kan aanraden is urbino…wat een leuke citta!