Kun je Engels geven en wil je Turkije werken...

>>>Hallo,

Ik ben op zoek naar mensen die geïnteresseerd zijn om Engels te geven in Turkije. Je krijgt woning en salaris. Daarnaast is de vergoeding voor je vliegticket ook bespreekbaar (afhankelijk van hoe lang je wilt blijven). Je kunt ervoor kiezen om het 3 maanden te proberen of meteen te gaan voor een jaar. Het is een erkende taalinstituut waar je les gaat geven. De enige voorwaarde is dat je niet Turks bent of spreekt. Je kunt ook reageren via het volgende mailadres: [EMAIL=“ceraydin1@hotmail.com”]ceraydin1@hotmail.com
Ik wacht op jullie reacties!

Voor wat voor bedrijf is het? Hoe goed moet je engels zijn?

Ik ben momenteel op zoek naar werk in Turkije het enige probleem is huisvestiging… het moet ook allemaal te vertrouwen zijn. Zou je me meer informatie kunnen geven? Ben wel Turks van Afkomst waarom mag dat niet???

Als je Turks van afkomst ben dan kunnen we je helaas niet aannemen. Er zijn al veel aanmeldingen vanuit Turkije. Wat wij zoeken is eigenlijk een native of iemand die daarvoor door kan gaan. Dat is de reden. In ieder geval bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke groet,

C. Eraydin

Wauw! Wat leuk, zeg! Ik ga je meteen een mailtje sturen!

En in welke plaats is het?

Ik wil graag weten in welke plaats dit is en wat de verdere voorwaarden zijn! Begin- en eindtijden, hoogte vergoeding, etc. etc.

Waarom mag men geen Turks kunnen spreken voor dit werk :confused:

Klinkt interessant. Spreek nog geen turks maar ben het wel aan het leren.
Voor de rest vraag ik me af voor welke instituut dat is. Wat zijn de voorwaarden, hoe zit het met huisvesting, wat zijn de werktijden? En uiteraard als het geen inheems iemand mag zijn in welke valuta wordt dan de betaling geregeld?

In September is deze melding op het forum gezet maar tot op heden is geen reactie ontvangen van de berichtmelder. Is het een fake-bericht??