Kroatië (Dubrovnik)

Wie heeft er zin om op 28 juni met mij naar Dubrovnik in Kroatië te vliegen. Je vliegt er al voor heel weinig heen:). Het schijnt er schitterend te zijn. Lekker weer, mooie bezienswaardigheden en s avonds is er ook genoeg te doen. Ben een vrouw van 42, maar werd laatst nog 32 geschat:). Houd van gezelligheid, dingen bezichtigen en s avonds lekker ergens eten en een terrasjes pakken. Overdag ook tijd genoeg om van de zon te genieten. Oh ja, ik praat de taal. Handige bijkomstigheid:)

Groet,
Mariah

Hallo Mariah, toevallig is mijn interesse voor Dubrovnik net aangewakkerd door een vriend die er afgelopen week was. Ook volg ik Game of Thrones en het lijkt me leuk om “King’s Landing” eens in het echt te bezoeken.
Ik weet niet of je er al bent maar ik ben vanaf volgende week vrij en ga sowieso een stedentrip plannen (misschien plak ik er meerdere aan elkaar), grote kans dat ik naar Dubrovnik ga.
Ik m35, veel interesse voor cultuur maar een terrasje en gezelligheid hoort natuurlijk ook bij een vakantie.

Hoi Mariah, is deze oproep nog actueel…of zit je er nog vanaf 22 augustus? Het lijkt mij mooi die kant op te gaan.

Groet Tim

Hi Tim, ben helaas al terug, maar stuur je wel een privébericht.