Ik woon in **Kroatië **en vind het een enorm leuk land met een geweldig klimaat en er is bijzonder veel te zien en te doen. Er is prachtige natuur, van de eilanden en hele lange kust aan de Adriatische zee tot de dicht beboste heuvels en bergen in het binnenland. Iedereen kent de meren van Plitvice, welke ook echt heel bijzonder mooi zijn, maar ga ook naar een van de vele andere natuurparken. Natuurlijk is er op gebied van cultuur zeer veel te zien er zijn heel veel historische gebouwen (er zijn vele locaties die op de **UNESCO **werelderfgoedlijst staan) en het is een land met nog vele tradities (jaarlijkse culturele evenementen, muziek en eten en drinken).
Daarom heb ik een website (www.croatia4me.com) gemaakt met allerlei informatie over Kroatië die van pas kan komen als je van plan bent om hiernaartoe op reis te gaan. Ik probeer elke week een artikel te schrijven over een onderwerp wat me op dat moment actueel lijkt en deze plak ik dan ook op mijn facebook bladzijde. Ik ga dan naar een evenement toe om foto’s te maken, of put uit mijn grote Kroatië fotobestand. Tot nu toe heb ik nog geen moeite om iets te bedenken om over te schrijven, want Kroatië is een zeer veelzijdig land en echt de moeite waard om je vakantie door te brengen.
Tina