Zondag 3 mei vertrek ik samen met mijn vriendin voor 1 jaar naar Curacao. Dit is het eerste bericht wat ik hier post maar heb al zeer geregeld op deze en andere forums gekeken om info in te vergaren natuurlijk.
Alles is geregeld we hebben een appartement gehuurd aan de Jongbloedweg (manege) en hebben onze papieren allen in orde allen zijn we nog druk met werk bezig.
Op Curacao kun je natuurlijk prima duiken (alleen zonder duikbrevet wordt dat lastig) mijn vraag is dan ook wat zijn de kosten ongeveer om je duikbrevet te halen op Curacao? en wat voor termijn moet ik aan denken voordat je het brevet hebt gehaald?
Spannend voor een jaar naar Cura! Ik ga dat ook doen maar pas vanaf september dus dat duurt nog even. Dan ben jij al helemaal ingeburgerd al. Leuk als je ons op de hoogte houdt hier !
Wordt op het eiland heel veel reclame gemaakt voor alle verschillende duikscholen die er zitten. Afhankelijk of je halve dagen les neemt of hele dagen, ben je alles bij elkaar ongeveer 5 dagen kwijt geloof ik (mits alles voorspoedig verloopt (dus je je theorie toets haalt, je kunstjes onder water kunt doen enz)). Ik heb zelf goede ervaringen met Atlantis.
Alvast veel plezier, de onderwaterwereld is daar erg mooi!!!
De prijzen liggen enorm uit elkaar. De 1 heeft incl equipment, bij de ander moet je dat nog erbij huren, wel of geen lesboeken bij de prijs. Je moet je dus goed informeren over wat er wel of niet bij de prijs zit.
Zie www.CURious2Dive.com. voor en persoonlijke benadering op een kwalitatief hoog nivo. Je kunt leren duiken in een ANIMAL ENCOUNTER.
jawel, bij princes divers.
Maar dat was in 2000, elf jaar geleden.
Wellicht ga je dat nu niet meer redden.
Daarbij had ik connecties daar en zodoende kreeg ik de NAF prijs ipv de dollar prijs.