kom wandelen in berner oberland

Kom wandelen in het Berner Oberland

In de buurt van Wengen kun je overnachten en bijkomen in een huiselijke sfeer. In het chalet is plaats voor 4 à 5 gasten. Er is moderne accommodatie aanwezig, zoals douches, keuken, wasmachine. De omgeving van het huis is ruig en alleen geschikt voor stoere bergwandelaars. Je moet een goede conditie hebben als je in het Berner Oberland een leuke en spannende vakantie wilt hebben.
Het huis is alleen te voet bereikbaar langs een steil wandelpad. Het dorp Wengen dat per trein bereikbaar is, ligt 200 meter hoger. Als je komt, moet je je bagage per rugzak meenemen.
Vanuit het huis zijn tal van hooggelegen berghutten bereikbaar, zodat je het verblijf in het chalet eventueel kunt combineren met verblijf op grotere hoogte, waarna je dan in de relatieve luxe van het chalet kunt terugkeren, een unieke mogelijkheid om de bergen te ontdekken. Ik kan en wil graag adviseren over welke tochten je daar ter plekke kunt maken.
Door mijn ervaring van 40 jaar in het gebied kan ik je een verblijf op maat aanbieden. Als je persoonlijke wensen of vragen hebt, hoor ik het graag. Liefst per mail, of anders per telefoon.

Periode: juli-augustus-september 2007

[EMAIL=“adappel@gmail.com”]adappel@gmail.com
06 - 45.31.07.99
http://kronkelhonk.blogspot.com/