Kom ons helpen een oud domein op te knappen in de Bourgogne

Na zelf de wereld rond te hebben gezworven met mijn rugzak, heb ik (28 ) nu samen met mijn vriend (36) een oud domein in de Bourgogne gekocht om er een prachtige chambre d’hôtes (b&b) van te maken. Het is een oud manoir uit 1860 wat sinds die tijd niet of nauwelijk is aangeraakt, dus alles is authentiek. Het uitzicht is waanzinnig, 35 kilometer verderop zien we de toppen van de Morvan, een gebergte waar we kunnen raften, kanoen, wandelen, zeilen, surfen, na ja, waar je je outdoorhart helemaal kunt ophalen! En het dorp waar we bij horen, St. Saulge, is bekend om haar 550 km mountainbikeroutes!

Rondom een hoop te doen dus, maar op het domein zelf ook. Want voordat wij volgend jaar voorjaar de deuren voor gasten kunnen openen, moet er nog een hoop worden gedaan. Het meeste doen we zelf. Van slopen, opruimen, schoonmaken, schilderen, stucen, tuinieren, timmeren tot de ‘gewone’, heerlijk dagelijkse beslommeringen als met de hond spelen of lekker eten koken voor alle helpers.

Wil jij een plek midden in het groen waar je gewoon even een ‘thuis weg van huis’ hebt en ben je bereid om in ruil daarvoor je handen te laten wapperen, dan ben je bij ons van harte welkom. Wij hebben voor jou een bed, eten, een warme kachel en een gezellig huis waar geen dag gelijk is.

Het domein is bereikbaar met de auto, of met de trein vanuit Parijs (en andere windstreken), deze stopt in Nevers en daarvandaan halen wij je op.

Mail ([EMAIL=“gretha_wijbenga@hotmail.com”]gretha_wijbenga@hotmail.com) of bel (0033 (0)386.58.37.29) ons als je langs wilt komen! We hebben plek voor maximaal 4 enthousiaste helpers tegelijk.

Groetjes, Gretha
www.domainedesavigny.com

goeiedag,

mijn naam is maxim wallays en ben 18 jaar. ik was van plan om naar frankrijk te gaan om te gaan trekken maar omdat mijn ouders mij dit op het laatste moment verboden hebben ben ik dus al een tijdje op zoek naar een ander alternatief. maar tevergeefs concludeer ik dat het wat aan de late kant is om nog een verblijf te vinden.
ik wou naar frankrijk gaan voor de ervaring en om mijn taal wat bij te schaven. aangezien ik dit nog altijd wil doen vraag ik aan u of jullie nog gemotiveerde personen nodig hebben bij het helpen in de chambres d’hôtes.
ik ben een student communicatiemanagement aan de hogeschool west-vlaanderen en hierbij zijn mijn talen ook heel erg belangrijk. naast frans studeer ik ook engels spaans en nederlands.
moest u mij de kans willen geven om bij jullie te komen werken gelieve mij iets te laten weten op het e-mail adres [EMAIL=“maximwallays@hotmail.com”]maximwallays@hotmail.com of bel mij op het nummer 0495/855190.

mvg,
Maxim Wallays

Hebben jullie nog iemand nodig voor minimaal 1 jaar?

Hoor het graag.