Kom ons helpen een oud domein in de Bourgogne op te knappen

Na zelf de wereld rond te hebben gezworven met mijn rugzak, heb ik (28 ) nu samen met mijn vriend (36) een oud domein in de Bourgogne gekocht om er een prachtige chambre d’hôtes (b&b) van te maken. Het is een oud manoir uit 1860 wat sinds die tijd niet of nauwelijk is aangeraakt, dus alles is authentiek. Het uitzicht is waanzinnig, 35 kilometer verderop zien we de toppen van de Morvan, een gebergte waar we kunnen raften, kanoen, wandelen, zeilen, surfen, na ja, waar je je outdoorhart helemaal kunt ophalen! En het dorp waar we bij horen, St. Saulge, is bekend om haar 550 km mountainbikeroutes!

Rondom een hoop te doen dus, maar op het domein zelf ook. Want voordat wij volgend jaar voorjaar de deuren voor gasten kunnen openen, moet er nog een hoop worden gedaan. Het meeste doen we zelf. Van slopen, opruimen, schoonmaken, schilderen, stucen, tuinieren, timmeren tot de ‘gewone’, heerlijk dagelijkse beslommeringen als met de hond spelen of lekker eten koken voor alle helpers.

Wil jij verblijven op een plek midden in het groen waar je gewoon even een ‘thuis bent weg van huis’ en ben je bereid om in ruil daarvoor je handen te laten wapperen, dan ben je bij ons van harte welkom. Wij hebben voor jou een bed, eten, een warme kachel en een gezellig huis waar geen dag gelijk is.

Mail ([EMAIL=“gretha_wijbenga@hotmail.com”]gretha_wijbenga@hotmail.com) of bel (0033 (0)386.58.37.29) ons als je langs wilt komen! We hebben plek voor maximaal 4 enthousiaste helpers tegelijk.

Groetjes, Gretha
www.domainedesavigny.com

jeetje zeg, als mijn leven het toe liet zou ik zeker komen helpen… Maar ik ben nu in een hele drukke periode… Maar misschien dat we over een paar maanden zeker bij je in de buurt zijn, want mijn moeder heeft een huis bij Vezelay… Ook in de Morvan. Zelf komen we er al 25 jaar, dus als je iets wil weten, let me know…

Zoeken jullie nog werkkrachten? Anders neem ik mijn rugzak en kom ik af…

Dag, zoeken jullie nog steeds werkkrachten voor deze nazomer?
Ik ben Daphne, 19 jaar oud en verliefd op frankrijk :wink:
Veel horeca ervaring m.b.t. bediening, beetje in de keuken.
Mijn enige droom is Frankrijk, en ik hoop die binnenkort waar te maken!
Bedankt,
Daphne

ben 55j en heb ook by mensen gewerkt aan de l’ardeche die gite’s ingericht hebben (gedurende 14 MAAND) maar dit werk loopt op zyn einde.
Nu ben ik op zoek naar iets nieuw en als U interesse heeft myn email adres:fredje_reserve@hotmail.com
GRTS