Kok Gezocht Voor Restaurant Op Kreta

Wij zoeken voor ons restaurant in Agios Nikolaos een zelfstandig werkende kok voor de periode van april t/m oktober 2004.

Voor in het restaurant boven op de rots bij het binnenmeer???

Originally posted by obelix@24-01-2004, 19:56:02
** Wij zoeken voor ons restaurant in Agios Nikolaos een zelfstandig werkende kok voor de periode van april t/m oktober 2004. **

Hallo, hier een groet van Toni, als je nog weet wie ik ben, ik ben getrouwd met Despina uit Agios Nikolaos, onze zoon heet Alex, we wonen nu in Nederland, maar in 4 of 5 jaar, zijn we weer terug, we beginnen dit jaar een nieuw huis te bouwen in katsiki, en dat moet in een jaar klaar zijn, als jullie meschien een tegelzetter kennen, liefs een Hollander, laat me het a.u.b. weten. als ik een kok weet laat ik je het ook weten…

mijn email adres is,

catrommelen@planet.

groetjes van Toni, Despina en Alex.

Originally posted by Madness2004@29-01-2004, 18:00:28
** Voor in het restaurant boven op de rots bij het binnenmeer??? **

Hallo, Rolf en Petra.

Hier een berichtje van Toni.

Despina, was een paar dagen terug nog in Agios, en heeft Petra nog even gesproken. Ik heb begrepen op deze site, dat je een kok zoekt, ik kan eieren koken, maar dan vergeet ik nog de oven uit te doen, dus wat dat betreft heb je niet veel aan me, ik kan wel proberen, mee te kijken of ik iemand weet die dat zou willen doen. als je dat op prijs stelt? maar zelf heb ik ook een vraag! we beginnen dit jaar, waarschijnlijk in mei of juni, met een huis te bouwen, op het stuk land, wat je vanaf jullie huis kan zien, wat loopt van de huizen op de top van katsiki naar beneden, en ik zoek nog een tegel zetter voor ongeveer 200 vierkante meter, (allen binnen) liefs een Nederlander, als je meschien iemand weet? laat hem dan contact met me opnemen, mijn email adres is catrommelen@planet.nl
telefoon is 0183-625050 alleen s,avonds te bereiken, want wij werken alle twee.
voor de rest wens ik jullie een goed seizoen, goede gezondheid, en veel liefs.

groetjes van Toni, Despina en Alex.