Wij zijn op zoek naar koks en hulpkoks (m/v) voor restaurant ZEEZICHT in Salou die per direct kunnen beginnen!!!
Voor info:0653967469
Originally posted by zeezicht salou@27-05-2003, 11:11:59
** Wij zijn op zoek naar koks en hulpkoks (m/v) voor restaurant ZEEZICHT in Salou die per direct kunnen beginnen!!!
Voor info:0653967469 **
Beste,
Ik ben geen kok. Heb wel kookervaring en als hulp in het restaurant van een golfclub (vooral afwas).
Wat is de vergoeding en accomodatie, voor welke periode.
Graag meer info via vandunpatrick@hotmail.com.
Ik ben onmiddellijk en voor verschillende maanden beschikbaar. Ben 32 jaar.
Vriendelijke groeten,
Patrick
hallo,
wij zijn jongen en meisje van 21 en 20 jaar. We dromen er al een tijdje van om te wonen en werken in Spanje. We zij al vele jaren naar Salou op reis geweest en het zou echt heel tof zijn moesten we bij u kunnen komen werken. ikzelf, ben afgestudeerd als kok en mijn vriendin heeft al enkele keren in een restaurant gewerkt als dienster. We zijn bereid om veel en hard te werken. U kan ons contacteren op liesbethstockman@hotmail.com en olivierdeboevere@hotmail.com.
Hopelijk horen we iets van jullie. Vele spaanse groetjes Liesbeth en Olivier
Recrajob
Voor banen in de toerisme, recreatie, horeca en evenementen.
Hey,
Ik zie dit bericht pas net maar het is al van enige weken/maanden geleden. Ik weet niet of er nog steeds intresses zijn of mischien geldt het ook voor volgendjaar zomer(2005)? Ik ben al 4 jaar werknemer in keukens in Rotterdam, zelf heb ik geen koksopleiding gedaan maar wel genoeg ervaring. Kunnen jullie mij mischien wat informatie geven?
Alvast Bedankt.