Kok gezocht voor Camping Restaurant zuid-frankrijk seizoen 2014

Heb je minimaal 1 jaar ervaring als kok, ben je creatief met eten, en heb je zin om komende zomer aan de middelandse zee door te brengen? En ben je niet bang om een uitdaging aan te gaan? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

Kom deze zomer, van half april tot 1 september, naar ons toe en wij bieden jou de kans om ons restaurant op een 4 sterren Camping in Zuid-Frankrijk (Herault) te runnen.

Wat bieden wij:

  • Marktconform salaris
  • Zelfstandigheid
  • Studio met terras op de camping
  • ruimte voor eigen ideen en inbreng
  • Jong dynamisch Frans-Nederlands team

Wat verwachten wij:

  • kennis van HACCP
  • enthousiamse
  • enige kennis van de mediteraanse keuken
  • Kennis van de Franse taal is een pré

Wij streven er naar onze gasten simpel, eerlijk, goed en regionaal eten voor een goede prijs te bieden. Maar zijn daarnaast ook de pizzeria en de plek waar mensen een frietje kunnen komen halen op de camping. Wij verwachten van onze kok dat hij hier de uitdaging van ziet en net zo enthousiast een Pizza maakt als een Magret de Canard.

Ben je geinteresseerd, stuur dan een email met je motivatie, foto en cv. Ook voor vragen, aarzel niet en mail naar:[contact via pb ivm spambots zijn mailadressen niet toegestaan]
cotemas

Geachte heer/mevrouw,

Ik zal mijn eigen eerst even voorstellen.
Ik ben Nick Schuurbiers en ik ben 22 jaar.
Ik ben al 5 jaar kok voor verschillende bedrijven geweest zoals: Van Der Valk en La Place.
Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging in mijn leven dus ik ben gaan zoeken campings,hotels en restaurants in het buitenland.
Bij toeval ben ik bij u bericht uitgekomen en dit spreekt mij heel erg aan om bij u te mogen komen werken als kok.
Dit zou voor mij een hele nieuwe uitdaging zijn in mijn carriere en voor mijn cv.
Ik hoop snel iets van u te horen.

Vriendelijke groet,

Nick Schuurbiers