Klusjesman gezocht in Spanje streek Alicante

voor klusjes in de tuin of verbouwing !!! als tegenprestatie gratis staanplaast + overnachting of gratis overnachting in studio of caravan !!
kan eventueel op lange of korte termijn !! meer info zend een mailtje

Hallo

Graag kreeg ik meer info in verband klusjesman wij zijn een koppel 45j en ik ben electromekanieker van beroep.Graag had ik antwoord op volgende vragen.
Hoeveel uur per week werken?
Duur overeenkomst?
Welke taken moeten er ongeveer uitgevoerd worden.

Met vriendelijke groeten Franky

is het mogelijk om ons wat meer info te sturen naar [EMAIL=“nachtengaaltje@msn.com”]nachtengaaltje@msn.com ?

dank u,

wim en lynn

wij zijn ook op zoek naar ander werk in spanje, omgeving allicante, iemand die iets weet voor ons, mail ons ! [EMAIL=“nachtengaaltje@msn.com”]nachtengaaltje@msn.com

Hallo!
Ik ben enkele maanden geleden van het eiland Mallorca teruggekeert naar dat ik er 10 jaar heb gewoont. waarom RESESSIE!
Nu zit ik hier in het kikkerlandje en verveel me stierlijk en zoek weer een interesante uitdaging in spanje. ik ben van beroep yacht timmerman en engineer wat zoveel als technisch onderhoudsmonteur betekend. U bent op zoek naar een klussjesman? en dat wat u te bieden heeft als tegen prestatie, spreekt me wel aan.
ik ben een ongekompliseert iemand die graag werkt en graag met mensen omgaat.
Dus misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen.
Ik ben een ongebonden man van 46 jaar en met mijn vrijheid getrouwd, die snel kan verhuizen en in staat is de dingen te verwezenlijken.
voor het geval van, laat ik u mijn mobiel nummer achter als u verdere vragen zou hebben.
0031 6 57 47 34 14.

Met vriendelijke groet,

Antoon Smulders.
e.mail: [EMAIL=“aquaya@ymail.com”]aquaya@ymail.com

Hallo,

Graag wil ik iedereen er op wijzen dat dit bericht al in 2006 is geplaatst (29-10-2006). Ik vraag me nog af of men een klusjesman nodig heeft…

Daarnaast raad ik iedereen aan informatie zoals telefoonnummers e.d. niet openbaar te maken, maar in een privé bericht aan de betreffende persoon te sturen.

Gegroet,

Mabel

Hallo,

Zocht u nog een klusjesman?

Gr,

Philch van hagen