klogsandkangaroos.com

Hoi :slight_smile:

Drie maanden geleden zijn we eindelijk begonnen aan de reis waar we dik twee jaar voor hebben gespaard. Een wereldreis van een jaar waarin we reizen over vijf continenten.

Onze blog heet www.klogsandkangaroos.com. Onze mascotte is een kangoeroe op klompen. We maken een foto van haar in elk land dat we bezoeken. De klompen (clogs) vertegenwoordigen mij als Nederlandse en de kangoeroe (kangaroos) mijn vriend die Australisch is.

We zijn met onze blog gestart net voordat we aan de reis begonnen, omdat we de blog gebruiken als dagboek voor onszelf en op deze manier kunnen we makkelijk onze familie en vrienden op de hoogte houden. Daarnaast vinden we het leuk om iedereen die het leuk vindt via onze verhalen mee te laten genieten van onze avonturen en belevenissen in de landen die we bezoeken.

Tot nu toe hebben we reistips meestal op wikitravel geplaast of in de forums van wereldwijzer.nl, maar we zijn nu ook bezig met een pagina met informatie en tips over de trans-siberian express en er zullen nog meer pagina’s met handige reisinformatie over andere onderwerpen volgen.

Leuk dat je meedoet. Ziet er goed uit

Groet Cor en Wilna>>>:zon02::wereld:

Absolutely love your clogs wearing kangaroo Tamar and David!
The best of luck on your travels, sure seems like an amazing experience :zon02:.

Abraço,
Sofia

Leuk gevonden. die combinatie van Klompen en clogs. Ik neem tenminste aan dat er daarom Klogs met een K staat. Great pics, David, what part of Oz are you from? We might have driven past your house.

Dankjewel voor de berichtjes en complimenten!

We hebben inderdaad klogs expres met een K geschreven ipv met een C. Vonden we wel grappig.

David komt oorspronkelijk uit Yippoon, maar heeft in verschillende plaatsen gewoond zoals Heron Island en Cairns. Voor onze wereldreis woonde David alweer 2,5 jaar samen met mij in Rotterdam.

Groetjes uit Tasmanie :slight_smile:

Yippoon of Yeppoon -)

Haha, typefoutje :wink: