Wij zijn Reiswijsneuzen!

Hoi allemaal,

Wij zijn Bart en Manon en sinds eind 2012 leven wij onze droom: het maken van een wereldreis! We zijn al ruim 10 maanden onderweg en op onze website Reiswijsneuzen.nl bloggen we over de leukste plekjes ter wereld en geven we tips, info en inspiratie. Ook maken we vlotte videocompilaties van onze meest bijzondere reiservaringen.

Omdat wij zelf ook altijd zoeken naar meer inspiratie en mogelijk leuke samenwerkingen, zijn we op zoek naar andere gave en originele reisblogs/websites. Hebben jullie tips?
Mochten je ook een (wereld)reis gaan maken en vragen hebben, stuur ons gerust een pm berichtje hier op wereldwijzer.
Neem ook even een kijkje bij ons en laat ons eens weten wat je van onze site vindt! We zouden het super leuk vinden als je een reactie achter laat! Alvast heel erg bedankt! :dag:

Oh, en dit is een van onze video’s, om je een impressie te geven.

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“3T9ojMYAMss” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Reisgroetjes vanuit Colombia!
Bart & Manon

Reiswijsneuzen.nl

Wij zijn ook te volgen op:
Facebook
Twitter
YouTube

Ik kan nu even niet uitgebreid jullie blog gaan lezen, maar superleuk dat jullie dit delen!
Heel veel plezier op jullie verdere reis en mochten jullie ooit Kenia nog aandoen, neem dan zeker contact op voor advies of gewoon gezellig een drankje samen doen. Ik woon hier nu ruim anderhalf jaar permanent aan de Zuidkust, Ukunda. Jullie zijn van harte welkom!

Groetjes Marriëtte

Via Wereldwijzer app

1 like

Hai Marriette,
Bedankt voor je toffe reactie! Jammer genoeg staat Kenia niet op de nabije planning, maar mocht dat wel zo zijn in de toekomst, dan laten we het je zeker weten! Wat doe je in Ukunda voor werk?

Groetjes!
Bart en Manon

Hoi Bart en Manon,welkom op wereldwijzer!
Ik heb spijtig genoeg jullie email adres verwijderd,het is niet toegestaan e-mailadressen te publiceren i.v.m. ‘spambots hier op wereldwijzer !
De mensen die geinteresseerd zijn,kunnen je best contacteren door een intern persoonlijk bericht te sturen naar jou gebruikersaccount.
Nou ik heb jullie filmpje bekeken en ik moet zeggen heb heel erg genoten van het filmpje, een hele mooie compilatie.
Succ6 met al wat jullie nog gaan bereizen in de toekomst,Bart en Manon !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Ik werk helaas niet, aangezien de benodigde werkvergunning daarvoor te duur is (namelijk €2000per jaar, op een salaris van ca.€100 per maand), maar ik ben getrouwd met een Keniaan en sinds een krap jaar moeder van een prachtige dochter. Heb in het verleden wel vrijwilligerswerk gedaan in een kindertehuis en op een school waar ik ook nog wel regelmatig kom.
Nu probeer ik mezelf vooral nuttig te maken door mensen te helpen bij het kiezen en helpen boeken van hun accommodatie, safari/ excursie (bij een lokaal kantoor), neem mensen als ze daar interesse in hebben mee het lokale leven in, het kindertehuis en de school kunnen we dan ook bezoeken en probeer (vooral ook via dit forum) mensen te helpen met al hun vragen over Kenia.
Mijn droombaan zou zijn om hostess te zijn voor 1 van de grotere (Nederlandse) reisorganisaties die op Kenia vliegen, maar helaas kom je daar niet zo heel gemakkelijk tussen. :frowning:

Via Wereldwijzer app