klimaat djerba kerst 2006

hallo!

even een vraag van mij, ik heb gezocht maar antwoord niet echt gevonden? hoe is het weer met de kerst 2006? hoe groot is de kans dit jaar op\lekker weer?

hoe duur is djerba?

onwijs bedankt alvast!

groetjes hiske

Tsja dat weet niemand hoe het weer dit jaar met de kerst op Djerba zal zijn. Gemiddeld is het rond de kerstdagen zo’n 20 tot 24 graden maar warmer of kouder komt ook voor.

Wat bedoel je precies met hoe duur is Djerba? Bedoel je de reizen of de uitgaven ter plekke zoals drankjes e.d?

Net op internet gekeken naar het weer in Djerba … ziet er niet zo bijzonder goed uit en woensdag vertrek ik!!

Snif snif …

Ik ben nu net terug van Djerba en het was heeettt. Even een nachtje onweer en daarna weer volop zon. Komt dus wel goed daar.

Gr.
Marianna

hallo,ik ben dit jaar op 1januarie aangekomen in djerba en wij hadden zeer goed weer wij hebben zelfs in bikini in de zon gelegen uit de wind.maar rond kerst en nieuwjaar kun je net zo goed zware wind hebben 1 dag hebben wij niet buiten kunnen komen zohard waaide het maar het is er in ieder geval beter dan hier hoor neem dus maar korte mouwtjes mee en geniet ervan
:nod: groetjes