Hallo,
Weet er iemand hoe het zit met het weer in Djerba zo rond begin November. Iemand die er al geweest is tijdens die periode?
Op internet staan er redelijk wat tegenstrijdige berichten hierover.
Kan je nog in bikini zonnen?
Groetjes
Hallo,
Weet er iemand hoe het zit met het weer in Djerba zo rond begin November. Iemand die er al geweest is tijdens die periode?
Op internet staan er redelijk wat tegenstrijdige berichten hierover.
Kan je nog in bikini zonnen?
Groetjes
hoi wij gaan naar djerba van 25 oktober tot 1 november. wij horen en lezen telkens dat het tussen de 22 en 28 graden moet zijn. ik zal meteen laten weten als we terug zijn hoe het weer daar was.het is voor ons de eerste keer daarnaar toe dus spannend.wij gaan naar hotel lti . heb er wel reuze zin in hoor.laten ons wel vaccineren. hepatitus en dktp. nou je hoort nog van me en alvast een fijne vacantie… groetjes:wereld:
Da’s wel grappig. Ik was ook van plan om tijdens die periode te gaan. Alleen veel hangt af van het weer of ik effectief ga gaan.
Ik ben er al eens geweest in September maar kan door omstandigheden nu pas begin November gaan.
we zijn er enkele jaren geleden geweest in december,en het was er nog 24 gr.maar s’avonds koelt het wel erg af,aangraden is toch om enkele pull’s mee te nemen voor s’avonds.prettige reis iedereen>>>
ja gewoon een vest mee nemen en lekker lange broek voor savonds maar ja … hoe dan ook…we gaan naar djerbah. supper…>>>
Als het goed is dan is het er zo rond de 26 graden of iets hoger. Daar ga ik dus maar van uit, het hele jaar was het erg heet op Djerba, vandaar dat ik zelf ook die kant op ga van 6 tot 27 november.:zon02: