Kleine familiecamping in Noord-Italie

Ik ben op zoek naar een rustige camping in het noorden van Italie, niet aan de Adriatische kust, waar in de omgeving gewandeld kan worden. Een restaurant in de buurt waar je (niet aan de toeristen aangepast) lekker kunt eten, is geen vereiste, maar wel welkom.

B.

Hallo Bintven,

Ik heb de ideale camping voor je: www.aigaggi.it
Het is een agro-campeggio op het erf van een Italiaanse boer en zijn Braziliaanse vrouw in Pelizzano (hartje Val di Sole). Op rustige plek gelegen met een fantastisch uitzicht over Val di Sole. Naast de camping zit een heerlijk lokaal restaurantje waar je super lekker typisch Italiaans kan eten (en dan heb ik het dus niet over pizza).
Ik run een buitensportbedrijf in de buurt, voor meer info zie: www.chilirafting.com
Als je boekt, wil je haar dan zeggen dat ik je heb getipt? Thanks!

Groetjes,
Vicky

Bedankt Vicky, de vakantie voor dit jaar staat vast. Maar volgend jaar gaan we er zeker gebruik van maken.

Indien je nog steeds zoekende bent het volgende: Wij, Harrie & Martje, Nederlands echtpaar wonend in Grognardo in Casa Vecchia. Wij hebben naast onze 3 appartementen, een minicamping. Ruimte voor slechts 2 tenten (Geen Kinderen/Familie tenten).
Je kunt bij ons deelnemen aan de table d’Hote, dit is aanschuiven aan een heerlijke Italiaanse 4 gangen maaltijd. Ook kun je gebruik maken van ons zwembad. Wandel mogelikheden te over. Zowel in onze directe omgeving (vanuit Casa Vecchia) als achter Acqui Terme in het landschap van de glooiende wijngaarden van Nizza Monferato.
Zowel op de camping als in de appartementen hebben we geen ruimte voor kinderen, ook al omdat we/onze gasten rust en stilte als zeer belangrijk ervaren.
Onthaasten en ontstressen is ons motto.
Niets moet, daarom ONTmoeten wij U graag.
Interesse, kijk eens op onze site: www.grognardo.nl
Ce vediamo (mischien zien we elkaar),
Harrie & Martje, Casa Vecchia, Grognardo.

Beste Harrie en Martje,

Dank jullie voor de reactie, maar we hebben een caravan, welliswaar een kleintje, maar toch een caravan.

1 like

Misschien op deze lijst met kleine campings?
http://www.platformaap.nl/forum/vakantie/