Kleding voor okt, nov, dec in Vietnam, Laos en Thailand

Ik vertrek 18 september richting Vietnam. Daar blijf ik tot halverwege november, waarbij ik van zuid naar noord reis. Vervolgens blijf ik 2 weken in Laos (november) en 2 weken (in december) in Thailand.

Weet iemand wat voor weer het gaat worden? Kan ik alleen korte broeken mee en geen lange broeken? Moet ik ook een jas mee? Of een trui?

Ook heb ik een slaapzak gekocht dat praktisch alleen een laken is. Is dat warm genoeg?

Alvast bedankt!

Groetjes, Huyen

in de gh waar wij zijn geweest in thailand,cambodja,vietnam en laos liggen altijd lakens of dekens en als het er niet ligt kan je er naar vragen. te koud zul je het niet krijgen.
wij waren in januari in vietnam tot begin februari en toen was het in het noorden 5 graden en in het noorden van laos rond de 12 graden hier hadden we niet echt op gerekend dus we hebben zelfs nog handschoenen gekocht. dat was ook het enige moment dat ik blij was dat ik mijn bergschoenen mee had,lekker warm.

Wel koud dus…:S Haha korte broeken dan maar thuislaten??

nee hoor vast niet . ze zeiden tegen ons dat het wel extreem koud was.
kijk hier eens Weather History & Data Archive | Weather Underground daar kan je de plaatsen opzoeken die je wilt weten.

bedankt voor de tip!