Kinderen Mee Op Reis

Hallo,

Mijn man en ik zijn vorig voor het eerst op reis geweest naar Bolivia en Peru. En we waren meteen verkocht van het reizen! Nu zijn we dit jaar als huwelijksreis naar Indonesie (Jawa/Bali) geweest en nu willen we volgend jaar of dat jaar erop (tis nu eenmaal niet goedkoop…) naar China. De kans zit er alleen in dat ik of zwanger ben, of dat we een baby hebben.
Daarom wil ik me graag laten informeren naar mogelijkheden om met een baby op reis te gaan. Ervaringen van mensen die dat ook hebben gedaan.

Al vast bedankt!!

Anja.
(anja_delaat@hotmail.com)

Hoi Anja,

Het reizen met kinderen is echt fantasties! Wij hebben al heel wat gezien met onze jongens. De oudste is bijna 5 en heeft al 7 grote reizen meegemaakt, op eentje na allemaal buiten Europa. We zijn wel voorzichtig geweest en hebben tot nu toe alleen maar landen gehad waarvoor geen inentingen nodig waren. Behalve de laatste reis, dat was backpackend dwars door Egypte waar dus wel inentingen voor nodig waren. Misschien volgend jaar of het jaar daarop Thailand of zo (ben nog niet over uit ivm malaria).
Het is gewoon heel leuk, ik zou zeggen vooral doen met kinderen, hoe jong of oud ze ook zijn!!!
Veel reis plezier!