Even voorstellen: ik ben Martijn maar wordt ook wel 123NZ genoemd. Mijn reisverslaving is Nieuw-Zeeland, het land waar ik een aantal jaren gewoond en gewerkt hebt en waar ik altijd graag naar toe ga om nog meer te ontdekken. NZ is het mooiste en leukste land ter wereld (IMHO). Het is ook een land dat door Nederlanders er vaak even bij gedaan wordt, naast Australie (vaak 3/4 OZ en 1/4 NZ). En dat is jammer want NZ is zoveel leuker. Vandaar dat ik met een website gestart ben (waar ik nu geen reclame voor maak want daar ben ik hier niet voor op het forum) om meer Nederlanders in de leeftijd 18-30 jaar kennis te laten maken met het begrip “working holiday” oftewel werkvakantie in Nieuw-Zeeland. Het is zo’n unieke kans om een jaar lang te wonen en te werken in Nieuw-Zeeland, dat mag je gewoon niet missen.
Op dit forum deel ik graag mijn NZ-reiskennis en hoop ik om veel kennis en ervaringen van anderen te lezen. Samen weet je nog veel meer. Wil je iets weten over Nieuw-Zeeland, geef dan maar een gil!
Veel plezier… Hier of in NZ.
Groet,
Martijn | 123NZ