Kia ora

Even voorstellen: ik ben Martijn maar wordt ook wel 123NZ genoemd. Mijn reisverslaving is Nieuw-Zeeland, het land waar ik een aantal jaren gewoond en gewerkt hebt en waar ik altijd graag naar toe ga om nog meer te ontdekken. NZ is het mooiste en leukste land ter wereld (IMHO). Het is ook een land dat door Nederlanders er vaak even bij gedaan wordt, naast Australie (vaak 3/4 OZ en 1/4 NZ). En dat is jammer want NZ is zoveel leuker. :slight_smile: Vandaar dat ik met een website gestart ben (waar ik nu geen reclame voor maak want daar ben ik hier niet voor op het forum) om meer Nederlanders in de leeftijd 18-30 jaar kennis te laten maken met het begrip “working holiday” oftewel werkvakantie in Nieuw-Zeeland. Het is zo’n unieke kans om een jaar lang te wonen en te werken in Nieuw-Zeeland, dat mag je gewoon niet missen.

Op dit forum deel ik graag mijn NZ-reiskennis en hoop ik om veel kennis en ervaringen van anderen te lezen. Samen weet je nog veel meer. Wil je iets weten over Nieuw-Zeeland, geef dan maar een gil!
Veel plezier… Hier of in NZ.

Groet,
Martijn | 123NZ

Hoi Martijn,welkom op wereldwijzer!
Nou ik ben 100% met je eens dat Nieuw Zeeland een prachtig land is om te bezoeken.
In Nieuw-Zeeland volgen de verschillende soorten landschappen elkaar in een verrassend tempo op: lieflijke, tropisch aandoende baaien, spuitende geisers, kleurrijke vulkanen, gletsjers, besneeuwde bergen, immense fjorden, kortom: Nieuw-Zeeland is de wereld in het klein!
Indien je nog met tips zit Martijn en je wilt die delen met de leden hier op wereldwijzer,dan kan je altijd een berichtje posten op het Nieuw-Zeeland Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je website,Martijn!
groet,georgessiam.