Mijn naam is Cathy, ik ben 52 jaar.
Samen met mijn man ben ik een paar keer in de Verenigde Staten op vakantie geweest, we hebben daar een paar prachtige rondreizen gemaakt. Deze reizen hebben we geheel zelf georganiseerd.
Nu hebben we het plan om een rondreis in Nieuw-Zeeland te gaan maken. Om dit weer helemaal zelf te kunnen organiseren zal ik dus regelmatig van dit forum gebruik willen maken. Ik hoop dat ik hier antwoord op mijn vragen zal krijgen.
Groeten,
Cathy
Hoi Cathy,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je gaat rondreizen in Nieuw Zeeland,Cathy.
De bevolking is vriendelijk, de keuken voortreffelijk, de wegen goed, en het is een uitermate schoon land om op vakantie tegaan.
De steden Auckland en Wellington, de vulkanen in het Tongariro National Park en de vele plaatsjes waar de Maori-cultuur nog nadrukkelijk aanwezig is mag je zeker niet vergeten aan te kruisen in je agenda alsook het regenwoud van het Abel Tasman National Park(zuiderlijk gedeelte van Nieuw Zeeland)Cathy!
Indien je nog met vragen zit over dit schitterend land dat Nieuw Zeeland wel is dan kan je altijd terecht op het Nieuw Zeelandforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met je voorbereidingen en nog een prettige eindejaarsovergang.
groet,georgessiam.