Kerst in het buitenland?!

Hola a todos,

Ben net terug uit Zuid-Amerika, waar ik 5 maanden was. Kan het iedereen aanraden om zo eens een tijdje in het buitenland te zijn, je krijgt er geen spijt van!
Maar nu ik terug ben, wordt het weer tijd om een nieuwe buitenlandse trip te plannen. Dit keer een hele korte trip en ik dacht aan kerst. Weg met kerst uit Nederland klinkt heel goed en daarnaast de kerstsfeer proeven in het buitenland vind ik geweldig. Ik dacht aan een stedentrip, maar ben voor alles in. Wie heeft er zin om mee te gaan?! Ik ben zelf 27 jaar en woon in Noord-Brabant.

Saludos,
Carla

Buenos Dias Carla!

Ik heb erg veel zin om met de Kerstdagen een weekje [vr-vr ?] New York te gaan bezoeken… Even Holland en alle Hollandse zaken achter me laten en de sfeer van de Big Apple opsnuiven. Daarnaast wil ik eind januari 4 tot 8 weken weg naar de zon… Midden Amerika … Heb op mijn werk de vrije tijd al geregeld. Mijn reisgenote voor de reis in janfeb is achter [om goede redenen] afgehaakt dus ben even opnieuw aan het plannen.
Lijkt NY je wat voor de Kerst?

Huib

Hallo,

Met de Kerst zou ik ook graag een reisje maken…
Tussen 22/12 en 9/01

Liesbet

Hallo daar,
Het leek mij zo leuk om deze keer met kerst en oud en nieuw twee/drie weken naar Cuba te gaan. Ik vrees alleen dat het met de groepsreizen niet gaat lukken. Het meeste zit vol en ik heb niet zo heel veel zin om in mijn eentje te gaan.
Dus is er nog iemand anders die graag twee of drie weken een rondreis wil maken naar een streek waar het boven de 20 graden is?
Egypte valt af want daar ben ik vorig jaar heen geweest. Super leuk, maar nu weer wat anders.:nod:

gr.
Vera

Aloha,

Ook ik heb in die periode (in mijn geval 26 december - 7 januari, ietsje eerder vertrekken mag ook wel) wel tijd maar nog geen strakke plannen. Voor een week of twee zijn bestemmingen als Cuba en New York mij alleen net iets te ver; als het kan trek ik voor dat soort trips eerder een maand of wat uit, minder is toch wel zonde.

Maar iedereweg, een uitgebreide stedentrip lijkt mij ook wel wat (of een trektochtje doen, of rotsklimmen). Het liefst dan eigenlijk wel zodanig richting zuiden dat het qua temperatuur nog goed uit te houden is.

Adios,

Jasper

Hoi allemaal,

Bedankt voor de reacties, alleen New York of Cuba zijn te ver weg nu en ik bedoelde echt alleen de kerstperiode. Heb namelijk bij mijn nieuwe baan nog 0 vrije dagen opgebouwd… Maar zo te lezen zitten jullie wat meer op een lijn, wat betreft de periode zeker.

Succes met het plannen van een leuk reisje!

Groetjes,
Carla