Ik ben op zoek naar een reismaatje (25-40 jaar) die net als ik zin heeft om kerst en oud&nieuw dit jaar (2012) in NL over te slaan. Even een jaar geen verplichtingen maar lekker relaxen en leuke dingen doen op een zonnige bestemming:zon02:!
Ik zit te denken aan midden-amerika. Bij voorkeur Cuba (nu de Castro’s er nog zitten!) maar een ander land lijkt me ook heel leuk. Qua periode een week of 3, waar dus in ieder geval kerst en oud&nieuw in zitten. Het liefst reis ik met het openbaar vervoer en de lonely planet!
Ik heb zelf al veel gereisd in Azie en Oeanie. Ik zoek iemand die ook al een beetje reiservaring heeft en van zichzelf weet wat ie wel en niet wil / kan etc. Ik ben een relaxte reiziger: vind het leuk om veel te doen en te zien, maar ik wil ook rustig de sfeer kunnen opsnuiven en af en toe een dagje aan het strand of zwembad liggen. Leuk om van tevoren een globale route uit te stippelen, maar ter plekke een ander besluit nemen moet ook zeker kunnen!
Ik ben zelf erg loyaal en zoek dan ook iemand van wie ik op aan kan. Zou het niet tof vinden als iemand er na een week met een leuker reismaatje vandoor zou gaan (hoewel die natuurlijk ook niet bestaan;-)). Ik wil samen met iemand reizen, omdat ik het leuk vindt om ter plekke mijn ervaringen te delen met iemand die mij (een beetje) kent. Superleuk om tijdens het reizen nieuwe mensen te leren kennen, maar alleen die losse contacten vind ik dus niet voldoende.
Ben geen feestbeest, ik hoef niet elke avond uit te gaan of aan de alcohol. Maar natuurlijk vind ik het gezellig om 's avonds wat te gaan drinken. Qua eten ben ik zelf niet zo moeilijk; het zou leuk zijn als jij niet perse iedere avond pizza of patat wilt. Qua financiën: ik doe wat ik wil want vakantie is genieten, maar ik heb helaas niet genoeg om het over de balk te smijten. Man/vrouw? In eerste instantie zeg ik een vrouw (lijkt toch wat relaxter qua delen van de badkamer etc) maar als de ideale mannelijke reisgenoot zich meldt dan denk ik er nog eens over na! Even voor de duidelijkheid: ik ben niet op zoek naar een relatie e/o sex.
Ik vind het belangrijk om te weten met wie ik (letterlijk?;-)) in zee ga. Lijkt bovenstaande je wat? Stuur me dan een berichtje zodat we gezellig eens een drankje kunnen doen en elkaar beter kunnen leren kennen!