kerst en nieuwjaar in de zon?

Lijkt me een keer heel gaaf om kerst en nieuwjaar op het strand te vieren! wie heeft dit idee ook en zou rond 20 december ergens heen willen?

Het is een spontaan idee van me, en alles is bespreekbaar. Ben zelf een jongen van 30, heren of dames kunnen aansluiten, gaat om de klik en gezelligheid, hoe meer hoe beter!

Ja! Heerlijk!!
Ik was van plan met Shoestring naar Thailand te gaan rond deze datum. Maar helaas zijn er geen boekingen… Dus dat gaat helaas niet door.
Had je al iets in gedachten?
Groetjes, Inge

Hey Inge, Jammer dat er geen boekingen meer zijn! Ik had er idd ook nog even naar gekeken. Heb nog niet heel concreet iets in gedachten, dacht eerst even kijken of er anderen zijn met hetzelfde idee, en dan kunnen we het samen concreet maken. Thailand staat wel bovenaan:)

Jij nog wat in gedachten of ook nog rond aan het kijken?

Hey klinkt goed! Ik zou zelf ook graag rond kerst en oud en nieuw weg willen, maar omdat ik niet zo van de wintersport ben, ga ik liever naar een bestemming met wat meer zon :slight_smile:
Thailand staat ook hoog op mijn lijstje, maar ik zou daar dan graag voor een wat langere periode naartoe gaan. Ik heb zelf nog aan de Arabische Emiraten/Dubai gedacht. Schijnt een bijzondere vuurwerkshow te zijn rond oud en nieuw.
Ik hoor het graag als er wat concretere plannen zijn!

Hey hallo.

Ik vetrek op maandag 23 december voor 14 dagen naar Tenerife, Playa de las Americas
via travel24.nl
Vertrek is via Dusseldorf om 10.10 uur
terugreis op maandag 06 januari rond half 4 s;middags.
Reissom rond de 1300 euro incl. vlucht en hotel met LO.
Als je wilt kan je nog mee.

Hey allemaal!
Ik ben in die periode vanaf 20-12 ook 3 weken vrij en zou ook graag naar thailand! Had ook bij shoestring gekeken, en dacht er aan om nu zelfstandig te gaan! Ben wel een gezelligheidsmens dus op zoek naar reis maatjes! Ik ben een meid van bijna 30!
Groetjes Liza

Hoi,

Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor de kerstvakantie. Ook ben ik aan het kijken bij reisorganisaties. Lastig om iets leuks en betaalbaarstelling te vinden. Lijkt me leuk om eens van gedachten te wisselen.

Groetjes,
Martin