Kennis maken

Mijn naam is Guus Ooms, ik ben nou pas 17 jaar en ben echt dol op reizen, ik denk er zelf ook vaak over na om in mijn eentje er op uit te trekken om de wereld te zien! graag zou ik later naar het buitenland willen gaan om er ook echt te gaan wonen (het liefst buiten Europa) volgend jaar kan ik met school een reis naar een ontwikkelingsland gaan maken, het kost wat maar dan heb je ook wat! deze maand ga ik naar Parijs toe en vorig jaar ben ik met mijn vader naar Krakau gegaan het waren en zijn stuk voor stuk geweldige reizen!
Wat mij trekt zijn de landen Amerika en Canada ik vind de natuur prachtig en zou me daar graag willen settelen, heeft iemand nog een leuke tip over dat?

Groetjes Guus!

Hoi Guus,welkom op wereldwijzer!
Nou als ik je een tip kan geven betreffende Canada,in eender welke stad of welk dorp of omgeving dat je je ook bevindt, ga even naar het “Info of Visitor Centre” wat je overal kan vinden.Je kan daar vele leuke folders krijgen met informatie over de omgeving als ook land/straat kaarten van de omgeving. Meestal weten ze je daar ook te vertellen als er iets niet open is of wat zeker de moeite waard is om te bezichtigen.
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Canada Forum
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Guus!
groet,georgessiam.