Kaukasus

Beste reizigers,

Aankomende zomer zou ik dolgraag nog een keer een echte lange tijd op reis gaan. Ik ben een jongen van bijna 24 jaar. Ik ben een aantal keer in Armenië geweest maar heb hier nog niet alles gezien wat ik graag zou willen, daarnaast zou ik Georgië en Azerbeidzjan aan willen doen. Als het even kan zou ik ook nog graag een deel van Rusland willen zien maar waarschijnlijk is dit praktisch moeilijk te realiseren. Dingen die mij leuken lijken om te zien/ondernemen:

• Het Tsminda Sameba kerkje in Svanetti bezoeken.
  • Naar Nagorno Karabach.
  • De geboorteplaats van Stalin Gori bezoeken.
  • Bakoe
  • Even checken hoe het is gesteld met de badplaatsen in Georgië.

Ik ben een redelijk sportief persoon en zou deze reis dan ook veel willen bezoeken en vooral ook genieten van de prachtige natuurschoon die de caucasus te bieden heeft. Authentieke ‘off the beaten track’ dorpjes plekken bezoeken lijkt mij ook erg leuk. Ik heb een redelijk budget maar als rasechte Nederlander geniet het natuurlijk de voorkeur om relatief goedkoop te reizen.

Ik denk eraan om voor deze reis zes weken uit te trekken. Indien jij een man/vrouw bent die een dergelijke reis komende zomer (juli/augustus) ook interessant lijkt laat het mij weten. Het lijkt mij leuk als er personen zijn met een grote passie voor de Kaukasus. Alleen gaan is uiteraard een optie maar het is praktischer en gezelliger met twee of eventueel nog meer personen!

Vriendelijke groet.