Kamperen In Griekenland

Wie heeft ervaring met kamperen in Griekenland? We gaan in juni/juli 2004 (waarschijnlijk) naar de Peloponnesos. Tips over goede campings aan de kust? Er gaan geen kinderen mee, dus allerlei vormen van vertier voor jongeren hebben we niet nodig. Alvast bedankt voor je reactie.

:smiley: Hoi, mijn vrouw en ik gaan al enkele jaren kamperen in Griekenland… wij zouden niets anders meer willen…
Nu hangt veel af van de periode waarin jullie gaan. Mei en juni is uitermate kalm, met soms maar 5 of 6 tenten op een camping!!!
In juli komen de trekkers en de Italianen massaal op Griekenland af, met het nodige lawaai tot gevolg…
Wijzelf hebben nog maar twee slechte ervaringen, betreffende een camping, gehad…
Ik raad je één ding aan, volg je neus… bekijk bij aankomst de toiletten en douches… zijn die zuiver en de staanplaats bevalt jullie… doen…
Meestal zijn de campings klein en gezellig. Je moet wel opletten dat er genoeg schaduw is… Meestal geven olijfbomen of matten wel die mogelijkheid, maar toch, de zon kan daar branden hoor…
Gaan jullie voor de rust en “de Griekse way of life”, probeer dan voor juli te gaan… het verschil is enorm…
Willen jullie nog wat meer info, mail me maar…
Grtjs Leentje en Frank… B) B)

Toevoeginkje: Grekenland heeft niet veel " officiele" campings…
raadpleeg ook een kampeergids en kijk of er campings op internet staan…om een idee te krijgen.

Zelf niet de ervaring maar wel de links.

Een bezoekje aan onze homepage doet wonderen.
:rolleyes: Heel veel vakantiepret gewenst!!

Manja
http://members.chello.nl/e.peijters