Kamers te Huur

Te huur: Nette appartement in Paramaribo, Suriname voor stagiaires.
De woning bevindt zich aan de rand van het centrum op 5 minuten fietsen.
Het gaat om een bovenwoning. Het is volledig gemeubileerd. De meubels die er staan zijn allemaal nieuw, alles is aanwezig.
*Woonkamer
*Eetgedeelte
*3 slaapkamers met elk een tweepersoonsbed.
*Grootte slaapkamer 1 : 3.08 x 4.30 = 13.24 m2
*Grootte slaapkamer 2 : 3.90 x 4.40 = 17 m2
*Grootte slaapkamer 3 : 3.68 x 4.90 = 18 m2
*Grootte woonkamer en keuken : 9.5 x 6 = 57 m2
*2 Nette douches en Toiletten, waarvan 1 bij een slaapkamer.
*Grote keuken met oven, gasfornuis, magnetron en keukenbenodigdheden
*Wasmachine met centrifuge
*TV en Radio
*2 Balkons
*Goed beveiligd

Foto’s: http://picasaweb.google.com/Sunenny/…MbnzuK_2dL-PQ#

Voor meer info kunt u contact met mij opnemen. De prijs per kamer is €160,- per maand.

Hallo,

Ik ben Jacques Vaissier, 23 jaar en ga bij Sports Unlimited Suriname voor een periode van 4 maanden stage lopen. Ik ben vierdejaars student (HBO) sport, gezondheid en management, en ga mjn eindscriptie doen.

Sports Unlimited Suriname is een organisatie die zich inzet voor de verbetering van gehandicapten sport in Suriname. De organisatie is gevestigd aan de Albertlaan 54, te Paramaribo. Ik zou graag in een studentenhuis in de buurt willen zitten. Ik zou het fijn vinden als de afstand tussen mijn kamer en de stage organisatie met de fiets redelijk goed te overbruggen is.
Ik zou het leuk vinden om met andere studenten te wonen die wellicht ook met elkaar optrekken. Ik zit namelijk alleen op het kantoor van mijn stage organisatie en ken dus verder nog niemand. Ik zou het wel niet erg vinden om een aantal dagen te moeten wachten als ik in Paramaribo ben op een vrijgekomen kamer.

Ik arriveer op 26 februari in Paramaribo en ben van plan om 22 juni weer terug naar Nederland te gaan.

Met vriendelijke groet, Jacques