Kamers Te Huur Op Curacao

Hallo beste mensen,

ik heb 2 kamers te huur bij mij ( Brian, 27) in huis ,… ze zijn ruwweg 210 en 195 Euro. In antilliaans geld is dat 450 Nafls en 425 Nafls.

Kamers hebben airco. (10 uur per dag max!) ( stroom en water incl.)

kamers zijn deels gemeubileerd. beiden hebben een ingebouden klerenkast. 1 pers mattras en beddegoed.

keuken, bad- en zitkamer worden gedeeld.

Centraal gelegen en in een (heel) goede buurt. 2 supermarkten en een ralaxte vrijveel bezocht cafe en ook 2 snackbars binnen een straal van 5 minuten lopen. (En heel wat meer)

geintereseerd

sprockbrian@yahoo.com kun je me het beste bereiken. op het eiland 5404809

groeten

Brian

APPARTEMENT VRIJ VANAF NU!!!

Bon Dia en Hallo allemaal!

Vanaf komende zondag, 1 februarie, staat ons appartment leeg!!! Ben jij toevallig op zoek naar iets leuks? Laat het maar horen of lezen.
Het appartement is op de begaande grond van een leuk, niuw, geel huisje op de Rembrandtstraat in Otrabanda. Het bestaat uit een slaapkamer (tweepersoonsbed, airco, grote kast), een badkamer (douche, toilette, wastafel), een keuken inclusief woonkamertje (tafel, stoelen, bureau). Radio, CD-player, televisie, koelkast, handdoeken, wasmaschine, stroom en water en dit alles voor 800 gulden.

Reageer snel! Bel naar 005999 4629341 of schrijf een mailtje aan hier_is_irene@hotmail.com…ook al kun je er misschien niet al volgende week in…maar wel de week erop…laat maar iets horen…

Als je belt…denk aan het tijdsverschil…Curacao min 5 uur!!!

Ayo Irene en Sandra (wij zijn twee stagiares op het eiland…het huisje is particulier en echt netjes!!!)

Hallo beste mensen,

ik heb 2 kamers te huur bij mij ( Brian, 27) in huis ,… ze zijn ruwweg 220 en 210 Euro. In antilliaans geld is dat 475 Nafls en 450 Nafls.

Kamers hebben airco. (10 uur per dag max!) ( stroom en water incl.)

kamers zijn deels gemeubileerd. beiden hebben een ingebouden klerenkast. 1 pers mattras en beddegoed.

keuken, bad- en zitkamer worden gedeeld.

Ook een studio appt. compleet gemuebileerd,… eigen ingang, TDS (soort van kabel), Airco (10 uur max p/d), gescheiden Kuekentje en badkamertje. Bij het zelfde huis (van de bovenstaande kamers) in de tuin. 650 Nafls + 1 mnd borg. ( ongeveer 320 Euro p/mnd)

Centraal gelegen en in een (heel) goede buurt. 2 supermarkten en een ralaxte vrijveel bezocht cafe en ook 2 snackbars binnen een straal van 5 minuten lopen. (En heel wat meer)

INTRESSE? BTW,… ik kan referenties verschaffen van mensen die bij mij in huis gezeten hebben. ( ik denk dat de meesten het prima naar hun zin hebben gehad)

sprockbrian@yahoo.com kun je me het beste bereiken. op het eiland (5999)5404809

groeten

Brian