Kamers Te Curacao!

Hallo beste mensen,

Voor jonge mensen die op meeste fronten relaxed zijn 2 kamers te huur bij mij ( Brian, 26) in huis ,… ze zijn ruwweg 250 en 225 Euro. In antilliaans geld is dat 500 Nafls en 475 Nafls.

Kamers hebben airco. (10 uur per dag max!) ( stroom en water incl.)

kamers zijn deels gemeubileerd. beiden hebben een ingebouden klerenkast. 1 pers mattras en beddegoed.

keuken, bad- en zitkamer worden gedeeld. Video player en TDS (soort van Canal+, dus meerdere kanalen)

Centraal gelegen en in een (heel) goede buurt. 2 supermarkten en een ralaxte vrijveel bezocht cafe en ook 2 snackbars binnen een straal van 5 minuten lopen. (En heel wat meer)

geintereseerd

sprockbrian@yahoo.com kun je me het beste bereiken. op het eiland 6923713

groeten

Brian

2 kamers vrij per begin en eind juni 2005

email address sprockbrian@yahoo.com

nieuw mobiel # 5999 - 6923713

voor referenties - email me!

Ken ook andere mensen die kamers verhuren, ook in een fijne centraal gelegen buurt. (bus verbindingen - zijn ook vrij goed.) Als ik zelf geen plaats heb , verwijs ik mensen verder. Ik geef ook advies als je moet kiezen tussen locaties van verblijf in verband met verbinding tussen stage of werk plek.

Voor informatie over wat dan ook, schroom niet, laat het me weten!

Hallo allemaal…

Mijn naam is Shelly, ik ben zelf 3de jaars hbo student (Hogeschool Inholland), ben geboren op Curacao. Mijn zusje en ik hebben een 3kamer woning op Curacao (plaats: Soaux), op ong. 12 min afstand van het vliegveld (geen geluidshinder), ong. 15 min van Willemstad, de woning is naast de weggelegen, in de directe omgeving is er een supermarkt, toko, klein restaurant. Per 1 augustus 2006 willen wij deze woning gaan verhuren aan studenten die minimaal een half jaar op Curacao stage gaan lopen.

De woning is dan gemeubileerd (in beide slaapkamers 2x 1 persoonsbedden, die ook aan elkaar te schuiven zijn, 2 kasten en een bureau, ook de woonkamer is natuurlijk volledig gemeubileerd: (slaap)banken, salontafel, eettafel plus stoelen, tv, fornuis, koelkast, bar, huis/keukenapparatuur (waaronder ook een bbq) en service etc.). Daarnaast is de woning voorzien van een ruime badkamer met toilet en een grote tuin.

De woning is voor minimaal 2 studenten, maximaal 4 studenten bestemd. De prijzen per persoon zijn vanaf naf 500 (= ong. €240) incl.

Studenten worden opgehaald van het vliegveld en naar de woning gebracht. In Nederland wordt ook het 1 en ander geregeld (contract).

Mocht u interesse hebben of eventuele vragen dan kunt u deze mailen naar Studentenhuiscuracao@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Shelly

HOI BRIAN :wink:

IK BEN EEN MEID VAN 27 JAAR EN WIL GRAAG WONEN EN WERKEN OP CURACAO.
OMDAT IK ER AL EEN AANTAL JAAR KOM EN VRIENDEN HEB WONEN WIL IK GRAAG WETEN IN WELKE BUURTEN DEZE WONINGEN ZIJN.
HET LIEFSTE WIL IK HET IN DE BUURT VAN BRIEVENGAT OMDAT DAT VRIJ CENTRAAL LIGT. :rolleyes:

TOP! B)
LAAT MIJ SNEL IETS HOREN MIJN EMAIL IS DUSHIMANGEL@HOTMAIL.COM
GROETJES BIANCA

:blink:

Als jullie kamer zoeken - heb vanaf Begin Julie weer wat vrij!

sprockbrian@yahoo.com voor snelle reacties
heb referenties en kan ook foto’s via email versturen.

Ik hoop zelf vanaf begin Augustus weer iemand in huis te hebben. Eerder mag natuurlijk ook.

schroom niet!

groeten

Brian