Kamerhuur In Lima, Peru

In het centrum van Lima in veilig rustig huis bij Peruaans-Nederlands gezin. Goede gelegenheid om het Spaans te oefenen. Ook hulp bij het bezoeken van Lima, in het bijzonder plekken en situaties waar een toerist gewoonlijk niet komt. Prijs vanaf $7 per nacht per persoon (inclusief ontbijt). Korting bij langer verblijf. Ophalen van vliegveld ook mogelijk. Geïnteresseerd? Stuur een e-mail naar Ana en Hein voor reservering of meer informatie: [EMAIL=“roomlima@hotmail.com”]roomlima@hotmail.com

Kleine toevoeging : ik heb enige dagen bij deze familie verbleven en kan het iedereen van harte aanbevelen!

idem hier. Een veilig, strategisch maar vooral ongelooflijk hartelijk plekje in Lima!!

Ola,
Een weekje heb ik bij Hein en family gezeten wat me uitermate goed is bevallen. Vooral veel informatie gekregen en mijn hoogtepunt die week was absoluut het bezoekje aan de mannen en vrouwengevangenis met Nederlandse gedetineerden in Lima die de family voor me heeft geregeld.
Zeker aan te bevelen om je te laten oppikken vanaf het vliegveld! B)

Vanaf 1 oktober 2005 naast onze bed-and-breakfast ook weer de mogelijkheid van goedkope Spaanse les ($3 per uur) en rondleiding naar plekken en situaties in centraal Lima waar een toerist gewoonlijk niet komt ($9 indien volledige rondleiding) of gratis aanwijzingen.

In aanvulling op voorgaande berichten wil ik melden dat een verblijf in ´Casa Ana´ in Lima aan te raden valt aan diegenen die Lima (en Peru?!) ook van een andere kant willen leren kennen. Ons driedaags verblijf is erg vermakkelijkt en veraangenaamd door de vele nuttige tips en bijzondere informatie die we hebben ontvangen. Prima service en locatie!

Vanaf 20 maart 2006 voorlopig geen mogelijkheid van Spaanse les of rondleiding. Wel bezoek aan gedetineerden. De kamerverhuur en assistentie bij regelen van verdere reis, bezoek aan Lima, oplossen van problemen, ophalen van luchthaven, enz. gaan gewoon door. Zie de aanbevelingen. Casa Ana: [EMAIL=“roomlima@hotmail.com”]roomlima@hotmail.com