Kamer New York 300 euro/maand ! + Nieuwjaar

Hallo iedereen !

Enkele weken geleden had ik een topic geopend om reisgenootjes te vinden om Nieuwjaar mee door te brengen in New York. Daar kwam veel reactie op maar helaas niets concreet. Dus hierbij mijn eerste vraag : wie wil er mee in New York Nieuwjaar vieren ?

Verder is mijn plan een beetje veranderd in die zin dat ik ongeveer 3 maanden in New York ga blijven. Ik heb een kamer gevonden bij een hele lieve vrouw midden in het centrum en momenteel kost deze 900 dollar. Maar als we ze delen komt de kamer op 450 dollar. ( deuheu :thumbsup: ) wat ongeveer 340 euro per maand is om midden in New York te zitten. Je zit dan wel bij mij op de kamer maar ik ben een vriendelijk , open minded , rustig maar pleziermakend én Vlaams meisje. Dus hierbij mij tweede vraag : Wie wil er een kamer 3 maanden met me delen. ( lijkt op een hotelkamer met onze eigen badkamer! ) Of eventueel wat minder als drie maanden als er meerdere mensen zijn.

Ik hoop echt dat er wat concreet uit gaat komen.

Vele groetjes en hopelijk tot snel,

Liesje ! >>>

Hey hey,

Ik ben Maureen ben 23 jaar en kom uit Antwerpen.
Ik was ook van plan om nieuwjaar in New york te vieren…
Maar omdat mijn vriendin op het laatste moment weer heeft afgehaakt zit ik nu terug zonder plannen…
Dus…zoek je nog steeds iemand?

Groetjes,
Maureen