Ik vroeg me af of hier iemand is die ervaring heeft met de organisatie Kameleon adventures? (www.kameleonadventures.nl) Ik ben misschien van plan om met deze organisatie naar Zuid-Afrika te gaan maar ben eerst wel even benieuwd wat voor ervaringen andere mensen met deze organisatie hebben! Je kan me mailen naar: sachahandgraaf@hotmail.com of hier iets achterlaten!
Alvast bedankt!![]()
Hallo…
Ik heb dezelfde vraag…
Bent u ondertussen al op reis met die organisatie geweest of ervaringen gehoord.?.
Met vriendelijke groet,
Angela
Heeft iemand ondertussen al ervaringen met deze organisatie? Zelf lijkt het mij een hele leuke ervaring om bij het reptielen park stage te lopen.
Ik ken de eigenares (Linda) die deze organisatie beheerd. Het is erg informatief en spannend om idd bij het reptielen park stage te lopen.
Zij is Nederlandse, dus mailen kan gewoon in het Nederlands ![]()
Groetjes,
Corné.
In welk park ligt het reptielenpark?
Ik geloof het Khamai Reptile Park.
Het Khamai Reptile Park ligt dus niet in een reservaat ofzo
Gewoon aan de weg tussen Hoedspruit en de Strydom tunnel. Zo’n 15 minuten ten westen van Hoedspruit.
Groetjes uit de bush,
Corné.
Hallo Warrior58 en Lonc,
Het klopt inderdaad wat Corné van Amukela zegt over de ligging van het Reptielen Park.
Als je graag wat meer wilt lezen over dit project, neem dan een kijkje op
www.kameleonadventures.nl/wvp.php
Mocht je interesse hebben kan ik je ook in contact brengen met iemand die al bij het Reptielen Park gewerkt heeft.
Vriendelijke groet,
Linda
Kameleon Adventures
info@kameleonadventures.com
Hoi Linda,
Ik had het natuurlijk ook direct aan jou kunnen vragen.
Jordy komt naar jullie toe.
We zijn echt reuze benieuwd hoor.
Wij zouden het leuk vinden als je ons in contact kan brengen met iemand die er al heeft gewerkt. Graag dus…
Groetjes en tot augustus,
Martin Smits
Hoi Martin en Jordy,
Ik ga erachter aan! Ik zal jullie hierover berichten via de gewone mail.
Groetjes, Linda
Kameleon Adventures