Kaas eten op Sardinië deze zomer

Als gevorderd kaaseter moet het er nu maar eens van komen: Wormenkaas, ofwel ‘casu marzu’ eten. Mooie bijkomstigheid is dat deze kaas alleen op Sardinie te krijgen is.

Ik ben dus op zoek naar een reisgenoot of reisgenoten die deze zomer mee willen naar Sardinie. Leeftijd en geslacht maken niet zoveel uit, wel is het wat improvisatie talent prettig. En niet bang zijn voor een af en toe wellicht onconventionele benadering.

Details over hoe en wanneer te reizen kunnen wat mij betreft later nog wel bepaald worden. Ik beschik over een auto, dus het behoort tot de mogelijkheden om in een paar dagen naar Sardinie te rijden, maar vliegen is ook een optie.

Ik ben Peter, man, en 32 jaar.

Hi Peter,

ik ben wel beniewd naar je verhaal over de wormenkaas.
IK ben bij gebrek aan reislustge vrienden en omdat mijn vrouw met de kids op stap gaat om zoek naar een reismaat.
idealiter ga ik eind juli/begin augustus op pad.
zelf heb ik geen vastomlijnde plannen. ik ben erg flexibel en breed geinteresseerd. wel doe ik graag iets ook fysieks (fietsen, lopen, duiken).

groeten van jeroen

Hoi Peter,

Klinkt goed, nog steeds op zoek naar reisgenoten? Vraag; hoe stel je verblijf voor? in hotels, kamperen…Ben je er al uit hoe lang de trip gaat duren? Ik heb zelf een geschikte auto tot beschikking, maar heb ook zeker geen vliegangst.

Laat maar weten, Marlies

Zijn er nog meer mensen die mee willen naar Sardinie? Laat het dan snel weten, dan kun je je nog aansluiten!

Hallo,

Klinkt erg interesant, mede door de kaas, hahaha
Ik ben gek op kaas!!! En Sardinie, lijkt me een fantastische mooie bestemming. Een ontdekking waard!!
Het lijkt me leuk meer over jou of Jullie/ plannen te horen.
Ik zit alleen een beetje met een krap butget…
Groetjes en hopelijk tot gauw,
Kitty 33jr:zon02:

Hallo Peter,

en?? heb je de reis al rond en ook een aantal reisgenoten. klinkt goed allemaal?

tot horens !!

De plannen worden inmiddels wat concreter, zo hebben we inmiddels een datum: van 8 tot 15 augustus. Maar, als je nog meewil, kan dat nog! Laat het dan snel weten!

Groet,

Peter.

mm sorry die dum ik niet, en ik zit op dit moment al in Italie, Napels, dus wie weet een andere keer. veel plezier daar

Koen