Kaartjes TSE/ TME

Hoi!

Is er hier iemand die de kaartjes voor de trein richting Beijing in Moskou heeft geregeld?

Zo ja, hoe ging dit en waar heb je dit gedaan?

Bedankt alvast!

Ik weet niet wanneer je gaat. Maar als het niet in het hoogseizoen is kan je het ook in rusland regelen, dat is goedkoper. Maar wij gingen in het hoogseizoen (juli) en hebben dit geregeld via de treinsreiswinkel. Werkt erg goed. Volgens mij waren wij ongeveer 250 euro kwijt per ticket.

Niety helemaal waar-voor de doorgaande trein/de hele rit zijn vrijwel altijd alle plaatsen al voor de off. verkoop opengaat=45 dagen tevoren, door reisburo’s opgepikt-en die verkopen ze door aan hogere prijs.
Voor deeltrajecten-als je stops maakt kan je NIET de doorgaande trein nemen-er zijn plenty andere treinen-kan je proberen ter plekke te kopen, neem dan extra tijd, kennis van Russky en flexibiliteit mee. Je kan inmiddels-ook enkel als je Russies kent-online russky treintickets bestellen-en met de bon ter plaatse afhalen. site: poezda.net-dan de links volgen.
Meer info: seat61.com, FAQ in east-europe branch van HugeDomains.com
In NL is de meest bekende agency de treinreiswinkel.nl-hun service wordt vaak geroemd, de extra prijs is aan de hoge kant. Zij bestellen we via een Russky agent-dus dat is 2x opslag.

Thanks voor de aanvulling. Dat wist ik niet.