Hey hoi iedereen!
Ik ben Diane, en 25 jaar jong.
Ik ga deze zomer van half juni tot 1e week van juli met de auto van nederland, via denemarken, met de veerboot naar zweden, stukkie door zweden naar noorwegen. (doel sarpsborg, noorwegen) Een leuke ongeplande tocht door deze landen, met een tentje
wie wil er met me mee? ( het liefst vrouw rond midden 20)
Groetjes, Diane
hoi hoi,
zal me eerst even voorstellen ben nienke en ben 25 jaar.Op me profiel staat een foto.
klinkt op zich wel leuk. maar ben niet in bezit van rijbewijs dus zou je niet kunnen overpakken als je autorijden even moe bent.maar je wilt gewoon campings pakken die je onderweg tegenkomt ofzow? nou hoor het wel.
groetjes nienke
Hoi Hoi!
Bedankt voor je reactie! Mijn concrete plan weet ik nog niet. maar dat maakt me ook allemaal niet zo veel uit
Campings, pensions, hostels … Kan allemaal. Alleen reis ik wel liever met iemand die iig een rijbewijs heeft. Mocht er onderweg iets gebeuren, dat de andere persoon dan in nood verder zou kunnen rijden …
Groetjes! Diane
Hoi Diane,
Ik vroeg me af of de datum/weken bij jouw 100% vastliggen?
Ik ben denise en ik ben bijna 21 maar naar mijn mening (en die van andere) wel wat volwassen voor mijn leeftijd (dus hoop dat begin 20 ipv midden 20 geen probleem is :P). Ik heb mijn rijbewijs al een aardige tijd. Het klinkt heel leuk wat je wilt gaan doen. Ik ben alleen dan bezig met de afronding van mijn afstudeerproject. Half juni heb ik mijn mondeling, alleen dan heb ik daarna nog mijn diplomauitreiking… Dus vandaar de vraag of de data vastliggen.
Hoor het wel,
Groetjes Denise
Hoi Denise,
Ik werk fulltime, en dit zijn mijn vakantiedagen die ik heb voor de zomer. Dus ja, helaas liggen deze dagen wel vast …
en 2 weken rijden worden het sowieso wel natuurlijk om heen en terug te rijden
inclusief leuke stops…
Groetjes, Diane
Oke, jammer. Heb nog even gecontroleerd wanneer de diplomauitreiking is maar die is 30 juni, dus helaas gaat dat niks worden…
Veel suc6 nog met een zoektocht naar iemand die wel kan.
Groetjes
Hoi Diana,
Ja dat is wel zo,maar als echt nood geeft kom ik nog wel weg met de auto:)
Maar jammer dan.Ik hoop dat je iemand vind.
Groetjes Nienke
Hoi Diana,
Al iets meer kunnen regelen voor je vakantie?
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Dimitri, 22 jaar en zoek mensen die ook een roadtripje willen maken in juni.
Ik heb een reactie gehad van iemand, die graag richting Zweden zou rijden. We zouden elk met onze eigen auto rijden en zoeken nog een derde of vierde auto… om toch met een leuk groepje te gaan.
Valt er een stuk van de rit samen te doen, ofzo? Heb je al een reisgenoot voor in je auto?
Groetjes Dimitri
Hoi dimitri,
Ik heb verder geen reacties gehad, of mensen gevonden, en heb daarom mn hele vakantieplannen omgegooid 
Heel veel plezier iig!
gr. diane
hej ik lees net jullie plannen en ze spreken mij zeer aan.
Ik ben Sjors, 24 jaar, wonend in Breda en werkzaam bij een netbeheerder.
Omdat ik na mijn studie wilde gaan reizen heb ik met mijn baas afgesproken dat ik de maanden juni, juli en augustus vrij ben.
Nu is mijn plan om van begin juli tot half augustus naar Cuba te gaan en daarvoor rond te reizen met auto+tent. Mijn plan was om eerst te leren surfen in zuid frankrijk en dan verder te reizen maar de hier voorgestelde regio lijkt me ook zeker een optie.
Ik hoor graag wat jullie plannen verder nog zijn!
Groetjes :dag: