Juli En Augustus Doorbrengen In Amerika

Hoi hoi…

Mijn naam is Laura en heb me sinds kort aangemeld op deze site. Ik doe nu de havo en wil, als ik mijn diploma heb gehaald, de maanden juli en augustus werken in Amerika. Vraag me alleen af, ofdat dat kan, omdat ik dan nog maar 17 ben. Kan iemand mij hier antwoord opgeven?Of mij vertellen over ervaringen die iemand zelf heeft meegemaakt. Of weten jullie misschien wat sites, of ‘bedrijven’ in Amerika waar je zelf eerder heb gewerkt, en wat goed beviel?..

En misschien zijn er meerdere die het leuk lijken om in dezelfde periode als ik te gaan?

Hoop snel iets te horen,

Groetjes laura

Hallo Laura,

Het beste is om naar de Amerikaanse Ambassade te gaan of hun web site te bezoeken. Als het goed is zitten ze in Den Haag.

Toen ik 13 jaar hier in California moest ik een worker’s permit hebben, uitgegeven door de INS (Immigratie dienst) en hoogst waarschijnlijk heb je een sponsor nodig als je geen kennissen of familie hier hebt wonen.

Een ander concern is je leeftijd, ik denk dat je 18 moet zijn, maar wat weet ik. Het beste is om de Amerikaanse ambassade een belletje te geven.

Ik zelf werk voor Fluor Enterprises, een Amerikaans wereld wijd constructie company. Fluor.com or Fluor.nl (Haarlem)

Doe veel research als wat je wilt doen en in welk gedeelte van Amerika. Amerika is een groot land en elke staat heeft zijn regels.

Veel geluk.

Peggy

PS. Je kan me gerust emailen.