Juli - augustus 2007 rondtrekken in Spanje en evt. Italie

Hola!

Ik ben een 24-jarige meid, die deze zomer meer van Spanje en evt. Italie wil zien. Heb al het één en ander van Spanje gezien, maar wil nu ook naar het Zuiden (duiken bv) en in de Picos de Europa een weekje wandelen ofzo. Ook lijkt het me gaaf om het laatste stukje van de Camino de Santiago te doen. Ik hou dus erg van natuur, maar een beetje cultuur op z’n tijd vind ik ook leuk hoor. Wil een soort van backpacken, maar wel gewoon in hostelletjes slapen (wel low-budget, ben nog arme student :wacko: )
Ben ook erg flexibel, dus denk dat we het daar wel over eens zouden worden. Ben op zoek naar iemand van ongeveer dezelfde leeftijd, geslacht maakt me niet zo heel veel uit. Ook vind ik het fijn als jij ook niet aan een te strakke planning vasthoudt, vind het zelf wel lekker om tijdens vakantie echt het gevoel van vrijheid, van even geen verplichtingen te ervaren.
Lijkt het je wat, stuur even een berichtje!

Groetjes Rachel

hallo Rachal
ik ben van ook van plan om in eind juli twee weken naar italie en spanje te gaan met me vrienden, maar omdat de vader van een van me vrienden plotseling door een motor ongluk overleden is gaat niemand in juli op vakantie, maar wel in september maar dan werk ik en ik heb alleen eind juli begin agus vakantie. als je wil kunnen we samen naar italie/ frankrijk/ spanje gaan. ik ben zelf een paar keer in spanje geweest en heb daar gewoond lijk me tegek daar .
lijkt het je wat , laat me dan ff weten

hoi
ik heb nog niets van je gehoord.

Hoi Rachel,

Ik ben Melanie, 25 jaar en heb in de week van 27 juli 2 weken vrij. Ik was van plan om alleen naar Italie te gaan, maar met z’n tweeen is het toch veel gezelliger. Ik ben in het bezit van een auto, dus is misschien goedkoper dan met de trein. Maar dat zouden we dan uit moeten zoeken wat het goedkoopste zou zijn. We moeten tenslotte wel low budget reizen.

Nou ben benieuwd naar je reactie.

Groetjes Melanie