Jongerencampings Renesse?!

hoi,

volgend jaar willen we met de vriendinnen samen op vakantie naar Renesse. weet iemand misschien daar leuke jongerencampings te liggen, waar óók mensen van 15 jaar mogen komen(want een aantal zijn dan nog net geen 16jaar)
of weet iemand een goede site/brochure met campings?
alvast bedankt,
Pink Ladies

camping duin en strand in scharendijke
en camping duin hoeven in haamstede
zijn jongeren campings liggen vlak bij renesse en van af de campings rijden bussen naar renesse weet alleen niet of je 16 of ouder moet zijn maar daar kan je even naar informeren deze campings zullen vast wel een site hebben maar die weet ik niet kan je gewoon op een zoekpagina naam van camping en plaats in vullen dan vind je er wel iets over. in iedergeval alvast een fijne vakantie renesse is best leuk voor jullie leeftijd! ging er zelf ook altijd naar toe toen ik zo oud was

Hey.
heb jij al een plek gevonden waar je met je 15e ook al mag kamperen…?? in de buurt van renesse. want wij zijn ook van plan om op vakantie te gaan maar 1 van ons is nog 15 dus vandaar…

groeten s

je kunt beter eerst watcampings bellen, want ik weet dat veel campings jongeren onder de 18 zelfs niet meer toelaten…

en wat is het nummer daarvan…??
alvast bedankt

ga naar www.detelefoongids.nl en toets in camping en bij plaats renesse
Suc6!

heej pink ladies waar komen jullie vandaan?

Hoi Pinkladies!

volgend jaar willen we met de vriendinnen samen op vakantie naar Renesse. weet iemand misschien daar leuke jongerencampings te liggen, waar óók mensen van 15 jaar mogen komen(want een aantal zijn dan nog net geen 16jaar)
of weet iemand een goede site/brochure met campings?
alvast bedankt,
Pink Ladies
[/QUOTE]

hoi ladies!

ik ben al twee keer naar Renesse op vakantie geweest.
Dit was op camping duin en strand.
Deze jongerencamping is heel leuk en het is geen grote bende zoals je vaak hoort over jongerencampings.

Deze camping kan ik echt aanraden!
Als je hier meer over wilt weten moet je ff op www.duinenstrand.nl
kijken of mail me ff. Suc6!

Groeten JW

heyy Pinkladies
wij zijn vorig jaar naar renesse op vakantie geweest en wij hadden toen ook nog twee meiden in de groep zitten van 15… na veel zoeken hebben we toen camping Den Elzenhof ofzoiets gevonden, ze zeggen dat ze een camping zijn voor 17 en ouder, maar doen niet moeilijk over 15 jarigen!!
Wij hebben het hier super leuk gehad!! dus zeker een aanrader.
met het uitgaan is het wel weer iets moeilijker want in de meeste tenten wordt je id gevraagd, maar bij bar Picalle kom je zkers binnen en het is daar ook nog eens super gezellig!!
nou ik wens jullie veel succes en natuurlijk heel veel plezier in Renesse!!!

hey mensen!!
Ik ga dit jaar ook met vriendinnen naar Renesse maar 1 van ons is nog 15. Ik wil alleen even zeggen dat iedereen op camping duin en strand wel 16 moet zijn want daar wilden wij eerst ook naar toe maar dat mag dus niet.
xxx Joline

Hallow, heel erg bedankt ik heb dan wel nix gevraagd en toch hebben jullie me geholpen…ik was ook heel erg op zoek naar campings en had er een zootje alleen dat waren alleen maar familie campings…en daar mogen wij nog niet staan. Wij zijn van plan volgend jaar te gaan als alles doorgaat en het ziet er allemaal heel leuk uit…nou bedankt voor de hulp zonder dat jullie et wisten… :lol:

Schapiej :stuck_out_tongue:

h00iii … … :rolleyes:
ik w0u graag ff weten of er ook een bus naar t uitgaanscentrum gaat als je op een camping zit met bungalows … … of gaan die bussen alleen langs camping zonder huisjes bungalows enz . wij hebben namelijk geen zin om in n tent te slapen . :blink:
dus of de bussen ook naar bungalowparken gaan buiten renesse … :huh: :stuck_out_tongue:
GrEEtzz Raoullll :ph34r:

Originally posted by bosje@09-11-2003, 12:48:45
** heej pink ladies waar komen jullie vandaan? **

Bosje waar kom jij uit?? Kronenberg?? :rolleyes:

hoi ik ga naar blanes, Renesse is voor de massa

Je moet gewoon beetje google’n en wel van te voren vragen hoe oud je moet zijn want volgensmij is de minimun leeftijd zelfs al 18!

Wij zijn ook van plan richting renesse te gaan, maar wij zitten in een dorp ernaast Haamstede ofzo?

Nou ja, good luck!