jongerencamping in renesse

hallo iedereen ik heb een vraagje weet iemand een leuke camping in renesse waar je vanaf 16 jaar op mag?? Zeg het a.j.b ff thanx naomi

hoi!
Ik woon zelf op schouwen duiveland (waar Renesse op ligt) en misschien kan ik je helpen. Renesse krijgt steeds minder jongeren campings, maar volgens mij is er een apart jongerendeel op camping de Brem in Renesse waar je heen kunt. misschien hebben ze een site. Tel.nummers vind je wel in de gouden gids ofzo. En Camping Duin en Strand in Scharendijke is al jaren een hele grote! Die zit aan het strand, vlakbij Renesse, er gaan altijd bussen heen en terug naar het dorp (ook s nachts)! Ik hoop dat je er iets aan hebt!
groetjes,
Andrea

hallo, ik heb vorige zomer op camping duin en strand gestaan samen met een vriendin. Dit is een hele leuks camping. Jeugdterrein is apart van de andere terreinen. Op de camping zelf is ook een supermarktje en een discotheek en snackbar.
Een grote supermarkt is in het dorp dat is redelijk dichtbij 7 minuten fietsen. Er rijden ook de gehele dag bussen naar Renesse en de camping is vlakbij het water.
Denk er wel aan dat dit een geliefde jongerencamping is en dat je dus snel moet boeken. de site is www.duinenstrand.nl

suc6 verder

startpagina.nl ----> in typen ’ renesse camping ’ en dan kom je dr wel!!! groetjes leonie :wink:

ff vraagje voor diegene die uit Renesse komt dan(of iem. anders die het weet)… wij wouden met een groepje vrienden op vakantie in de grote vakantie…maar we weten nog niet waarnaar toe…is Renesse leuk? veel kroegen? of alleen de disco’s op de campings? en komen daar ook genoeg mensen van myn leeftijd(ben 16)…?? njah alvast bedankt