Jongerencamping In Limburg

Hallo,

Ik ben Caroline en ik ben 16 lentes jong.
Ik ga van de zomervakantie naar Limburg met een vriendin.
Wij zoeken hiervoor een leuke jongerencamping in de buurt van de Maasplassen.
Aangezien wij zelf nog helemaal niks hebben kunnen vinden, ondanks onze redelijke zoekkunsten op het internet, vragen we hier om flink wat hulp bij onze zoektocht…

Dus alsje-alsje-alsjeblieft, reageer hierop als je wat weet.
We zijn zo hopeloos als het maar zijn kan :frowning:

Groetjes, Caroline

Hoi Caroline,

Misschien is dit iets: http://www.degeuldert.nl
Het is geen jongerencamping maar het ligt wel in Limburg.
Het ligt in de plaats Plasmolen, niet ver van Nijmegen. In de buurt (loopafstand) vind je de ´grote Siep´ waar je kunt zwemmen en o.a. surfen.
In Plasmolen zelf vind je een aantal cafeetjes, restaurants (zoals een Pizzeria en een Pannenkoekenbakker) en een bowlingbaan. De camping ligt ook vlakbij het bos.

Tip: stel dat je komt kom dan van 17 t/m 23 juli want dan zijn de Nijmeegse vierdaagsefeesten! Echt kei gezellig! :smiley:

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes,

Dyonne

Ik vind dit wel grappig, alhoewel het al over een half jaar terug is dat het zomervakantie was, maar Nijmegen ligt absoluut niet in Limburg, en ik als rasechte Limburger, zie dit beetje als een belediging;) Nee hoor, geintje, maar wil even alsnog duidelijk maken dat het absoluut niet bij de Maasplassen ligt. Misschien De Leister, in Roggel, ook niet echt een jongerencamping, maar wel een hele leuke en een van de grootste van Nederland!

Maar Nijmegen ligt wél vlak bij Limburg!
ik woon namelijk zelf in het noorden van limburg en Nijmegen is maar 20 minuutjes hiervandaan…

DUS…

Ik ga naar de leistert 30 Juli