Leuke Jongerencamping?(ik Ben 15 De Rest Is 16+)

ik ben opzoek naar een leuke jongerencamping in nederland(provincie maakt niet uit)
waar sowiso een strand is en uitgaansmogelijkheden zijn(hoeft niet op de camping te zijn)
ik ben de enige die 15 is de rest is 16 +
wie o wie weet een leuke camping?
we hebben zelf tenten maar ook geen probleem om bungalow tenten te huren :stuck_out_tongue:
waar ik deze zomer met mijn vrienden veel lol kan beleven? :lol:

alvast super bedankt !!

ps mijn voorkeur gaat uit naar noord-brabant,zeeland of de waddeneilanden maar alle mogelijkheden zijn welkom (heb ik teminste nog een keuze :wink: )

EeJZZzZzz … Ik wou even zeggen dat veel vrienden die ik ken naar ā€œappelhofā€ op terschelling gingen.
Dat is echt een jongerencamping…en alleen maar feesten enz…
je kan je tent er neerzetten of een tent huren.
anders kijk je bij www.google.nl en dan invullen: appelhof op terschelling…en dan camping aanklikken…

suc6 xxxxXXXXxxxxx mo

ik ken ook mensen die een tent huren op camping appelhoh bij xtravel.nl

Originally posted by xcutie_bitchx@01-02-2005, 11:51:02
** ik ben opzoek naar een leuke jongerencamping in nederland(provincie maakt niet uit)
waar sowiso een strand is en uitgaansmogelijkheden zijn(hoeft niet op de camping te zijn)
ik ben de enige die 15 is de rest is 16 +
wie o wie weet een leuke camping?
we hebben zelf tenten maar ook geen probleem om bungalow tenten te huren :stuck_out_tongue:
waar ik deze zomer met mijn vrienden veel lol kan beleven? :lol:

alvast super bedankt !!

ps mijn voorkeur gaat uit naar noord-brabant,zeeland of de waddeneilanden maar alle mogelijkheden zijn welkom (heb ik teminste nog een keuze :wink: ) **

Renesse! camping duin en strand is errug leuk, en renesse zelf ook super… veel mensen van jou leeftijd en ouder. verder camping Denneoord in Ommen, ook een erg leuke jongerencamping! (wel een b-tje een zooitje, mjah wel superrrgaaf)

wij willen niet naar terschelling, texel, renesse of omme, weet iemand iets?
een jongerencamping graag en we willen uit.
xxx I, W, C