Januari 2009 Toronto

Hallo allemaal!

8 januari vlieg ik naar Toronto om daar 5 maanden stage te lopen en 3 weken te reizen (ik vlieg 26 juni weer terug). Zijn er mensen die die periode ook in Toronto zijn? Misschien kunnen we dan ervaringen uitwisselen enzo :slight_smile:

Groetjes Sanne

Hoi Sanne,

Ik ben van plan om eind februari op Toronto te vliegen (het is nog niet helemaal zeker) maar er zijn altijd mogelijkheden :slight_smile:

hoi sanne

ik ben van plan om begin mei naar toronto te vliegen.
en het lijkt mij idd ook wel gezellig meerdere landgenoten tegen te komen om een keer iets mee te drinken en ervaringen mee uit te wisselen.
houd je mischien ook iets bij??
een website met verhalen en foto’s of zoiets??

groetjes jasper

Mijn website is sannedewit.reisdagboek.net
Ga je er werken of ga je reizen?
Zie je in Toronto!
Groetjes Sanne

ik ben van plan 2a3 maand bij toronto te blijven en even wat te werken,
en daarna naar het westen reizen en en tussendoor voor een paar weekjes werk zoeken ofzo.
maar alvast heel veel succes met de reis,
en tot in toronto
groetjes jasper

Hoi!

Ik ga waarschijnlijk ook ergens in Mei naar Toronto, ik ga voor paar maanden. Eerst 14 weken stage en dan daarna nog maand / anderhalve maand reizen (is iig de bedoeling!)

hey sandra.

komt leuk uit.
kunnen we daar mischien wel eens wat afspreken.
heb je al plannen met wat je in ieder geval wil zien???

groetjes jasper

Neej ik heb nog niet echt heel veel plannen. Ben eigenlijk vooral druk bezig geweest met regelen van stage. Het enige waar ik heen wil zijn de watervallen en ik wil proberen naar New York te gaan. Maar als je goede ideen hebt? Lijkt me wel leuk om wat af te spreken!

Groetjes!

nou aangezien ik ook zeker naar de niagara falls wil en toch direct een auto aanschaf kun je mischien wel mee.
(als je het leuk lijkt)

Jah zo’n aanbod sla ik natuurlijk niet af! Lijkt me gezellig! We kunnen daar vast wel iets voor afspreken! Gezellig!

nou ik weet nog niet precies wanneer ik heen vlieg.
en wanneer ik dan een auto geregeld heb maar dat wordt dan zeker in de eerste week.

maar het komt goed hoor.
dan staat dat:wink:

Hej Sanne!

Ik begin morgen met een stage van 18 weken in Chicoutimi, zo’n 200 km ten noorden van Quebec. Ik ben van plan om tussen 22 mei en 22 juni te gaan reizen, ik heb nog geen vaste plannen maar wellicht dat ik Toronto een bezoekje ga brengen.

Karin

Hej Karin,

Leuk! Als je in Toronto bent tegen die tijd moet je het maar laten weten :slight_smile:

Groetjes Sanne

hoi!

Ik kom zeer waarschijnlijk 8 juni in Toronto aan. Sanne, ben jij er dan nog? Zijn er dan verder nog mensen in de buurt?? Zou gezellig zijn!

Groetjes Karin

Hoi Karin,

Ik ben er nog tot 26 juni!!! Er zijn ook nog 2 andere Nederlandse meisjes die stage lopen in Toronto. Hoe lang kom je en je gaat hier rondreizen?

Groetjes Sanne