jachtbouwschool voor dove jongeren

Ik merk dat er heel wat mensen zijn die op zoek zijn naar een plaats in Zuid Afrika om aan vrijwilligerswerk te doen. Wij daarentegen kunnen alle hulp gebruiken in ons project genaamd Whisper Boat Building Academy waar wij dove jongeren opleiden in de jachtbouwkunst. Er is namelijk een tekort aan geschoold personeel in dit vak en hierdoor kunnen we deze, anders kansloze, dove jongeren uit de Kaapse sloppewijken aan werk helpen en…ze vinden bootjes bouwen ook nog ontzettend gaaf!
Ons voorkeur gaat natuurlijk naar mensen die iets hebben met boten, zeilen enz maar iedereen is welkom want we kunnen ook administratieve hulp gebruiken bijvoorbeeld voor het schrijven van dit soort berichten :slight_smile: Maar ook om een qualiteitssysteem op te zetten en nog veel meer. Dus wie heeft er een groot hart en wil ook nog eens in een van de mooiste landen ter wereld verblijven? Je krijgt een tijdelijk lidmaatschap van de Royal Cape Town Yacht Club en je kan ook mee met de Cape Town Land Rover Club. Heb je andere vrije tijd interesse dan kan vast iets geregeld worden.
Zie ook onze website www.wbba.co.za

Hallo,
Zou dolgraag bij jullie komen.
Ik reis met mijn grote,maar zeer lieve rustige hond.
Zouden wij welkom zijn bij jullie?
Vrouw,26 jaar.
jeugdhulpverleenster.
jesuisbarbara@hotmail.com