Hallo, Ik wil aankomende zomer naar Epiros gaan. De reisorganisatie waarmee ik ga heeft in die provincie appartementen in Sivoto en Parga.
Sivoto trekt me niet zo, Parga lijkt me daarintegen veel leuker, maar nu lees ik meer en meer dat het daar erg toeristisch is. We komen helaas in het hoogseizoen te gaan.
Weet iemand hoe het dan daar is; want als daar van die Kreta- toestanden zijn met luidruchtige Engelsen en Nederlanders, kroegen en zuipfestijnen hoeft het van mij niet!
HELLO NORAH,
Parga is een hele leuke plaats alhoewel het lang geleden is dat ik er was ,toestanden zoals in hersonisos op kreta zal je daar zeker niet tegen komen ,maar ook op Kreta is het niet overal zo hoor .
Ook op Kreta kan je heel leuke dorpjes tegenkomen b.v. in het zuiden
agia galini of kalamaki & komo prchtige stranden niet overdreven veel volk maar toch genoeg en betaalbaar goed eten.
Ik ga er al enkele jaren naartoe.
Wil je nog meer info over ander eilanden maar ook vaste land vraag maar.
Wil je liever prive vraag maar naar e-mail adres
groetjes
Hugo uit Gent (Belgie) B) B)
Ik vond Parga een verhaal apart; een soort decor waar je de hele tijd voor loopt. Met een boulavard en veel leuke terrasjes. We hadden er eigenlijk niks te doen, maar hebben ons prima vermaakt op de verschillende strandjes en terrasjes. echt een zonvakantie. Op zich wel uitgaansmogelijkheden, maar toen ik er was in juli zeker geen nederlandse polonaises!
Vorig jaar juni ben ik in Sivota geweest: lekker rustig plaatsje, maar genoeg te doen (bootje huren, lekkere restaurantjes aan de boulevard, etc.). Maar vooral nog (!!) niet al te toeristisch. Ik ben ook 1 dag naar Parga geweest, en het is inderdaad zeker geen Chersonissos, maar toch wel behoorlijk wat drukker dan in Sivota. Wat wil je precies?