Is Madhia In Tunesie Veilig?

hallo iedereen, ik ben op zoek naar iemand die veel weet over Tunesie, meerbepaald Madhia. We zijn daar binnen een week heen en hoorden iets over aanslagen en zo. Is het daar nu goed voor een geruste vakantie? B)

Hallo Guy,

Je kunt met een gerust hart naar Tunesie gaan hoor.
Het is daar volkomen veilig, en aanslagen kun je natuurlijk overal treffen ook hier in Nederland.
Ik heb er nog nooit een onveilig gevoel gehad en was daar toch ook tijdens de aanslag op Djerba.
Dit soort dingen zijn nooit te voorzien, overal lopen gekken rond.
Maar geniet van je vakantie en laat je niet het hoofd op hol brengen, de bevolking is daar altijd vriendelijk en ik heb nog niemand gehoord die problemen heeft ondervonden.
Op de vliegvelden en ook op straat is na de oorlog in Iraq wat meer politie aanwezig maar dat geeft alleen maar een veilig gevoel.

Fijne vakantie!!!
Marianna

Ik woon vlakbij Mahdia en ik heb nog nooit van aanslagen gehoord. Het is er ook heel veilig je hebt misschien wel kans op zakkenrollers vooral op de drukke vrijdag markt.

Hallo Guy

Ik ben vorig jaar op vakantie geweest in Mahdia en nooit problemen gehad. Je moet inderdaad wel opletten op de vrijdagmarkt. Daar heeft men gepoogd om mij MD-speler te stelen. Voor de rest is het er zeer kalm. Daarom ga ik dit jaar naar Port El Kantaoui.

Beste vrienden,
bedankt voor de informatie. wij zaten in vincci nour palace en dat is dus echt een aanrader :wink: whiiiiii
Groeten Guy.

Hallo Guy,

Is dit alles :o wat je te vertellen hebt over je vakantie naar Mahdia ???

Het lijkt me leuk als je ons wat meer laat weten over bv het Hotel en wat je van Mahdia vond !

Dat is ook leuk voor de mensen die binnenkort naar Mahdia gaan !

Groetjes,
Pittie